Összefog a netes kereskedelmi piac

forrás: Prím Online, 2013. november 6. 10:38

November 8-a lesz idén a DotcommerceDay, az Internetes Vásárlás Napja, mely már harmadik éve a hazai e-kereskedelmi piac legnagyobb összefogása. Idén az Olcsóbbat.hu ár-összehasonlító oldal lett az esemény szakmai támogatója.

A hazai internetes kereskedelem minden évben egyre nagyobb szeletet hasít ki a kiskereskedelmi forgalomból. Az Internetes Vásárlás Napja kiváló alkalom arra, hogy még többen megismerjék, hogy milyen egyszerű pár kattintással, a meleg szobából átnézni rengeteg bolt hatalmas kínálatát. Az online vásárlás során nem kell a nyitvatartási időre figyelni és könnyen meg lehet találni a legolcsóbb árakat. 

 

2011-ben az első DotcommerceDay mögé felsorakozott szinte a teljes e-kereskedelmi iparág: egy napig közel 400 webshop kínált egyedi kedvezményeket, köztük a Bookline, az Extreme Digital, a T-Mobile, a Praktiker, a Netpincér és az easyJet. 2013-ra pedig hatalmasat nőtt a mozgalom. Az Olcsóbbat.hu, vezető ár-összehasonlító portál az együttműködésnek köszönhetően idén az esemény szakmai partnere lett. Szintén ebben az évben lett Lilu – az X-faktor műsorvezetője és hazánk egyik legsikeresebb divatbloggere – a mozgalom arca, azaz az Internetes Vásárlás Nagykövete.

 

A rendezvény kezdeményezője és szervezője a Neo Interactive idén megújította a mozgalom központi weboldalát az internetesvasarlasnapja.hu címen, és Facebook-alkalmazással is jelentkezik, amelyben például különböző kategóriák szerint termékakcióról szóló értesíthető állítható be. Ebben az évben az esemény Facebook oldala is nagyobb hangsúlyt kap, többek között itt zajlik az Internetes Vásárlás Napjához kapcsolódó nyereményjáték is.