SAS e-Intelligence megoldás a Dell-nél

, 2000. augusztus 15. 11:34
A Dell, az internetes kereskedés és infrastruktúra területén vezető vállalat a SAS e-Intelligence megoldását választotta, hogy erősítse a vásárlók interaktivitását a weben.
Az e-Intelligence alkalmazás számos SAS-szoftvert és szolgáltatást foglal magába, amelyek a különböző forrásokból - a weboldalakra való kattintások, az egyedi fejlesztésű rendszerek és a külső rendszerekből származó demográfiai adatokat gyűjtik össze és elemzik. A SAS e-Intelligence megoldása rendelkezik az erős SAS Customer Relationship Management (CRM) képességeivel. A vásárló viselkedésébe való bepillantás lehetőségével az új alkalmazás segít majd a Dellnek, hogy tartalmi és navigációs fejlesztéssel jobban kiszolgálhassa az online ügyfeleket.

"A Dell weboldala átlagosan napi 40 millió dolláros forgalmat bonyolít világszerte, és ez hatalmas mennyiségű vásárlói adatot jelent - mondta Abhay Mehta, a Dell online igazgatója. - Szükségünk volt egy e-Intelligence megoldásra, amely analitikai képességeivel és rugalmasságával képes követni és kezelni azt az óriási méretű adathalmazt, amely a Dell üzletével együtt növekszik."