Mr. Klausz nyerte a Ki Mit Tube versenyt

MTI Sajtóadatbank, 2014. szeptember 22. 12:11

Mr. Klausz nyerte a Ki Mit Tube vasárnap esti döntőjét. Magyarország első YouTube-on zajló tehetségkutatóján a tiszaújvárosi előadóra szavazott a legtöbb netező. Egy hónap alatt a Ki Mit Tube hétmilliós nézettséget hozott, az előadókra 80 ezer szavazat érkezett.

Mr. Klausz a győzelemmel autót, egymillió forintot, médiatámogatást, utazást és más értékes nyereményeket nyert - szerepel a szervezők MTI-hez hétfőn eljuttatott közleményében.
 

"Hihetetlen számomra, hogy ennyi embert sikerült megérinteni. Olyan mintha álmodnék, nagy bulit csapunk, de azért dolgozni is el kell menni" - mondta Mr. Klausz, aki a Sorsod Borsod slam poetry-vel jutott be a legjobb öt közé. Másodikként a Lóci játszik című produkció végzett, a harmadik az Appril Secret Section lett.
 

A Ki Mit Tube öthétnyi versengés után érkezett a vasárnapi fináléhoz, amelyet élőben közvetítettek a YouTube-on. A tizenöt legtöbb közönségszavazatot kapott produkcióból a zsűri választott ki ötöt, ők jutottak döntőbe, az említett három előadó mellett még TrueBadÚr és ManGoRise. A zsűriben szerepelt mások mellett Péterfy Bori, Puzsér Róbert, Fluor Tomi, Szirmai Gergely vagy Saiid (Akkezdet Phiai) is. A döntősök élő videó-beszélgetésben csatlakoztak az eseményhez.
 

A fináléra mindegyik versenyző új produkciót készített. A közönség szavazata döntött, a netezők a rappelő Mr. Klauszt választották, aki meggyőző fölénnyel győzött.
 

Első alkalommal rendeztek Magyarországon internetes közösségi médiára alapuló tehetségkutató versenyt. A jelentkezőknek egy legfeljebb ötperces videót kellett feltölteniük, amelyben maguk is szerepelnek, valamint egy bemutatkozó kisfilmet a verseny oldalára. Az augusztus 21-én indult Ki Mit Tube-ra 449 produkció nevezett, ezekre összesen 80 ezer szavazat érkezett, a netezők nagyjából 18 évnyi videót néztek meg, mintegy hétmillió megtekintést hozott a verseny.
 

Mr. Klausz ellátogathat a Google londoni központjában lévő YouTube Space oktatóközpontba.