Meghosszabbított áruvisszaküldést biztosít a vásárlók számára az eMAG

forrás: Prím Online, 2015. február 6. 16:10

Az eMAG webáruház a felhasználók elégedettségének növelése érdekében – a szabályozásban általánosan előírt 14 nap helyett1 – mostantól meghosszabbított, 30 napos áruvisszaküldést biztosít minden, az eMAG által forgalmazott termékre. Így a jövőben a felhasználóknak több ideje lesz végiggondolni, szeretnék-e megtartani a megvásárolt cikket.

Az eMAG felhasználói abban az esetben élhetnek a 30 napos áruvisszaküldési joggal, ha a termék csomagolása nem sérült, illetve minden tartozék rendelkezésre áll – tehát a webáruház által forgalmazott termékek többsége még kibontás után is visszaküldhető.

 


„Az eMAG oldalán szerettünk volna még magasabb színvonalú szolgáltatást nyújtani és webáruházunkat felhasználóbaráttá tenni. Elegendő időt szeretnénk adni a felhasználóinknak, hogy kipróbálják a kiválasztott terméket, ezért számukra 30 napos áruvisszaküldési jogot biztosítunk. Amennyiben a megrendelt cikk esetleg mégsem felelne meg elvárásaiknak, visszaküldhetik, mi pedig visszafizetjük az árát” – mondta Szabó Tünde, az eMAG PR és kommunikációs menedzsere.


Csak kevesen élnek az áruvisszaküldéssel


Az online webáruházban nagyon alacsony a termékek visszaküldésének aránya, 2014. július és december között 2 százalék alatt volt, az oldalon található termékcsoportok négyötödénél pedig sosem fordult még elő visszaküldés. Mindez azzal is magyarázható, hogy az eMAG oldalán részletes leírást és nagyfelbontású képeket bocsát felhasználói rendelkezésére a termékekről. A vásárlóknak emellett a „Nézzen bele a dobozba fizetés előtt!” szolgáltatás keretében lehetőségük van fizetés előtt felbontani a futár által kézbesített csomagot, hogy megbizonyosodjanak róla, valóban a megfelelő terméket kapták-e meg.