Mobil bankkártya-terminál: új mobil fizetési megoldás a biztosítási piacon

forrás: Prím Online, 2015. február 20. 11:34

Akár otthon, a nappalinkban ülve is fizethetünk bankkártyával az Allianz pénzügyi tanácsadóinál egy új, Magyarországon elsőként használt fizetési megoldásnak köszönhetően. Az Allianz Hungária Zrt, az Ingenico Group és a MasterCard közös fejlesztésében létrehozott mobil bankkártya-terminál a tanácsadók okostelefonjához csatlakoztatva teszi lehetővé a mágnescsíkos, chipes és egyérintéses kártyák elfogadását, így az egyszerű gyors és biztonságos fizetést.

Az Allianz tanácsadói folyamatosan kapcsolódnak be a programba a terminál 2014. október 31-i bevezetése óta, február 15-én már 560-an rendelkeztek ilyen megoldással. A megoldás sikerét mutatja, hogy ebben a rövid időszakban a tanácsadók csaknem 7000 tranzakciót bonyolítottak le, amelynek 20 százaléka egyérintéses fizetés volt. Év végére ez a szám megsokszorozódhat, hiszen a tervek szerint december végén az ügyfelek már 800 tanácsadónál teljesíthetik díjfizetési kötelezettségüket bankkártyával, akár egyetlen érintéssel is. Az mPOS (mobil POS) terminál gyors, kényelmes és biztonságos fizetést tesz lehetővé, így az ügyfelek elkerülhetik a csekkbefizetést vagy a banki átutalás költségeit.

Az Ingenico iCMP mPOS terminálja egy okostelefon vagy táblagép és egy hozzá tartozó iOS és Android alatt futó üzleti, értékesítési alkalmazás kiegészítésével működő bankkártya elfogadó megoldás. A készülék egyaránt alkalmas a mágnescsíkos, a chipes és az egyérintéses kártyák elfogadására, kompakt mérete miatt pedig ideális megoldás a nem helyhez kötött fizetési szituációkban. A terminál biztonságos Bluetooth kapcsolat segítségével kommunikál az okostelefonnal vagy táblagéppel. A megoldás különlegessége az is, hogy nincs kinyomtatott nyugta, ezeket az ügyfél emailen keresztül kapja meg és nem kell tárcájában őriznie.