A Budapest Bank díjazta a legjobb vállalkozói honlapokat

forrás: Prím Online, 2015. március 19. 16:22

Egy fordítási szolgáltatásokat nyújtó, egy, a babajelbeszédet népszerűsítő, valamint egy energiatakarékos építési megoldások gyártására szakosodott cég honlapja nyerte a Budapest Bank harmadik alkalommal meghirdetett „Üzleti siker honlappal”-díját. Az elismerést a tegnapi Webstratégia 2015 konferenciáján adták át.

A Budapest Bank 2012 óta minden évben meghirdeti „Üzleti siker honlappal”–díját, amelynek célja, hogy elismerje és példaként mutassa be a legjobb webes gyakorlatokat. A benevezett honlapokat a szakmai zsűri - Geszti Péter, az OKEGO kreatív igazgatója, Krisán László, a KAVOSZ vezérigazgatója, Porst Réka, a Meska.hu társalapítója, Koleszár Péter, a Honlap.hu vezető tanácsadója, Kékesi Zsuzsa, a HVG Online divízióvezetője és Erdei Zsuzsa, a Budapest Bank mikro-üzletágának vezetője – az esztétikum mellett a kezelhetőség, a tartalom, a közösségi oldalakon való aktivitás, és a technikai újítások alapján vizsgálták. A fődíj mellett a bizottság egy női különdíjat is odaítélt, egy további nyertes honlap sorsáról pedig – az előző évekhez hasonlóan – a közönség döntött.

 



A fődíjat a fordítási, lektorálási, tolmácsolási szolgáltatásokat nyújtó www.villamforditas.hu honlapnak ítélte oda. „A könnyen használható, átlátható oldal az online értékesítés növelése érdekében számos fejlesztést hajtott végre 2009-es indítása óta. Remek árkalkulátorokat fejlesztettek, a webes fizetést PayU és PayPal átutalással is elérhetővé tették. A megrendeléstől a fizetésig minden lépés online történik.” – méltatta az oldalt Erdei Zsuzsa, aki dicsérte az oldal modern, egyszerű és barátságos dizájnját is, valamint a cég erős jelenlétét a közösségi médiában.

A női különdíjat a babajelbeszédet népszerűsítő és oktató www.babakezek.hu nyerte el. Az oldal egyik célja, hogy közösségé formálja a nyitott, támogató, kötődő nevelés iránt érzékeny szülőket, ezt segíti a honlap témához illeszkedő megjelenése és jól strukturált felépítése. Facebook táboruk dinamikusan növekszik, a téma feldolgozását YouTube videókkal segítik, valamint tanfolyamokat és mesekönyveket is kínálnak, amelyekért online is fizethetünk. A honlapnak köszönhetően a tréningcsoportok hamar megtelnek, és teljes létszámmal indulnak.

Az előző pályázati ciklusokhoz hasonlóan a zsűri tíz honlapot bocsátott közönségszavazásra, amelyek közül az energiatakarékos építési rendszerek gyártására szakosodott www.thermo-block.hu kapta a legtöbb voksot. A honlap hét nyelven olvasható és webáruházat is üzemeltet. A közönség döntését üdvözlő zsűri kiemelte az oldal logikus és felhasználóbarát felépítését, valamint az informatív tartalmakat. A weblap egyértelműen hozzájárul az üzleti eredményhez is, hiszen a megrendelők 70%-a itt kerül kapcsolatba a céggel.

A három díj mellett a zsűrizésben is résztvevő Honlap.hu, és a médiapartneri támogatást nyújtó Hvg.hu is felajánlott különdíjakat. A Honlap.hu százezer forint értékű online tanácsadással jutalmazta a közönségdíjat is elnyerő thermo-block.hu oldalt, a Hvg.hu-tól pedig az ukko.hu és a transzportstudium.hu nyert egy éves HVG előfizetést, valamint könyvcsomagot.