Egyre több a mobilkeresés

Vértes Judit, 2015. május 8. 11:24

A mobileszközünk mindenütt velünk lehet: az utcán, az ágyban, a fürdőszobában, az étteremben, így érthető az az igény, hogy bármikor és bárhol hozzájussunk a szükséges információhoz.

Úgy tűnik, hogy a mobileszközökről indított keresések egyre gyakoribbak, és bizonyos országokban, például az Egyesült Államokban vagy Japánban már megelőzik a számítógépről kezdeményezetteket. Jerry Dischler bejelentése egy reklámokról szóló Google közlemény része volt, melyben elsősorban a reklámok mobileszközökre történő optimalizálásáról beszélt.

 


Mivel a mobileszközök kisebbek, ezért a Google bizonyos hirdetéseket kiktatott portfóliójából, és ehelyett inkább mobilbarát hirdetésekre cserélte őket. Ezek általában az oldal tetején helyezkednek el, és a hirdetőnek csak akkor kell fizetnie, ha a felhasználó rákattintott az adott tartalomra.

 

Bizonyos keresések esetén megjelenő hirdetések körét is bővítette. Az autót keresők például nemcsak az eladó járművek között válogathatnak, hanem összehasonlíthatják a különböző hitelkonstrukciókat is.

 

Forrás: Übergizmo.com