Stratégiai szövetség ePR-ra

Fekete Gizella, 2000. október 2. 18:43
Stratégiai szövetséget kötött az 1997-ben, magyar tulajdonosokkal alakult - interaktív megoldások fejlesztésére, illetve interaktív ügynökségi feladatok ellátására specializálódott - Mirai Interactive Kft. és a The Rowland Company nemzetközi PR ügynökség hazai leányvállalata.
(Ez utóbbi - a Saatchi & Saatchi Communications csoporttal együtt a Cordiant Csoport tagjaként - világszerte 47 irodában 550 kommunikációs szakembert foglalkoztat, idehaza is ismert ügyfelei például a DHL, a 3M, a DuPont, a Procter & Gamble vagy a Mars.) Közösen kifejlesztett ePR szolgáltatásukra (szám szerint 9) vonatkozó együttműködésük többek között olyan lehetőséget ajánl a piac internetet már munkaeszközként tekintő résztvevőinek, mint amilyen pl. az online eseményszervezés, az online promóció, vagy épp a nehéz helyzetbe jutott vállalkozások számára nyújtott online válságkezelés.

A szolgáltatásaikat igénybevevők feltérképezhetik versenytársaikat, online PR kampányt indíthatnak, kapcsolatokat építhet a különféle online közösségekhez, illetve az online médiákhoz, s az új módszerek alkalmazásával hatékonyabbá tehetik a vállalati belső-, illetve az időnként elkerülhetetlen válságkommunikációt.

A virtuális közösségekben végzett online fókuszcsoportos lekérdezések és az online Trade Media Audit kutatások azonnali visszajelzést adhatnak egy adott vállalat internetes megítéléséről. A versenytárs elemzés segítségével a konkurencia online tevékenysége is feltérképezhető, majd ezek ismeretében megszervezhetők a kampányok, illetve az elektronikus médiában való célzott megjelenések.