Frissítések az Oracle Sales Cloud megoldásához

forrás: Prím Online, 2015. augusztus 5. 12:42

Az Oracle Applications Cloud Release 10 részeként megjelenő Oracle Sales Cloud a javított elemzéseket, partnerkapcsolatok kezelését és más iparág specifikus megoldásokat is magában foglaló egyszerűsített felhasználói felülettel segíti a vállalatokat.

Az Oracle Sales Cloud legfrissebb verziója a javított döntéshozói és együttműködési képességgel segíti az üzleti rugalmasság növelését. A modern, interaktív kezelőfelület új, előre beépített jelentéseket és javított megjelenítést biztosít, amely valós idejű betekintést és adatelemzést tesz lehetővé. Ezen kívül az értékesítők kihasználhatják az új Mobile App Designer eszköz minden előnyét, amelynek segítségével intuitív jelentések és kezelőfelületek hozhatók létre a kifejezetten okostelefonok és táblagépek számára tervezett drag and drop funkció használatával. Az Oracle Sales Cloud új verziója már lehetővé teszi a partnerek és az értékesítési csapat biztonságos kommunikációját az Oracle Social Network megoldásban. a nagyteljesítményű jelentéskészítő kapacitás szintén részét képezi az Oracle Sales Cloud partnerkezelő megoldásának, amely a valós idejű jelentések készítését teszi lehetővé.

Az Oracle Sales Cloud az Oracle Customer Experience (CX) Cloud része, amely magában foglalja az Oracle Marketing Cloud, Oracle Social Cloud, Oracle Service Cloud, Oracle Configure, Price és Quote Cloud, illetve az Oracle Commerce Cloud megoldásokat is.