Az ügyfélkapcsolat mint az üzlet motorja

forrás: Prím Online, 2015. október 28. 08:25

Idén ismét az IIR Magyarország és a Partnering CE közös szervezésében rendezik meg az éves, ügyfélszolgálati vezetőknek, szakembereknek szóló szakkonferenciát, melynek célja, hogy az őket érintő aktuális kihívásokat, kérdéseket, legújabb trendeket megvitassa, lehetőséget teremtve a tapasztalat-cserére és networkingre. 

Az ügyfélkapcsolat mint az üzlet motorja címmel rendezik meg ismét Budapesten az ügyfélszolgálati vezetőknek és szakembereknek szóló szakkonferenciát, november 4-én és 5-én. A rendezvény első napjának fókuszában az ember mint a szolgáltatás előállítója áll, és a munkaerőpiaci változásoktól az átalakuló képzés-fejlesztésen át eljutunk a kommunikáció mint juttatás kérdésköréig. 

 
A konferencia második napján szakértőink többek között a működési környezet, a big data, az online ügyfélkiszolgálás, valamint a hatékonyságfejlesztés témakörét járják körbe, esettanulmányokon keresztül. 
 
 
A fórumon, többek között arra keresik a választ, hogy mi változott a toborzási piacon, milyen előnyöket jelenthet az informális elemeket tartalmazó képzési rendszer a munkáltatók számára, hogyan biztosítható együttesen a teljeskörű online ügyfélkiszolgálás, az ügyfélélmény, és az értékesítési potenciál megtartása, javítása.
 
Továbbá a résztvevők megismerhetik, hogy milyen hatással van a vállalati pletyka a célokra, számokra, folyamatokra, milyen, nem anyagi juttatásokkal javítható a vállalati hangulat, a dolgozói elégedettség, hogy miként történhet hatékonyan a konfliktuskezelés a közösségi média felületeken, hogyan használható eredményesen a Big Data az üzleti döntésekben, valamint milyen szerepük van a céloknak és projekteknek a hatékonyságfejlesztésben.