Big Data elemzéssel megelőzhetők a hálózati problémák

forrás: Prím Online, 2015. november 4. 15:36

Az Ericsson Big Data-elemzéssel bővítette megelőző támogatási szolgáltatását, ezzel segít az üzemeltetőknek új hálózati információk megismerésében, valamint a problémák és a fenyegető hálózati incidensek okainak előrejelzésében. Ez az új funkció lehetővé teszi, hogy a szolgáltatók megfelelő időben korrekciókat alkalmazva elkerüljék azt, hogy a problémák az előfizetők számára érzékelhetővé váljanak, valamint segít abban, hogy az üzemeltetők reaktív helyett proaktív módon üzemeltessék a hálózatokat.

Staffan Pehrson, az Ericsson Támogatási és optimalizálási részlegének a hálózatok bevezetéséért felelős alelnöke elmondta: „Megelőző támogatási szolgáltatásunk az évek során segített az üzemeltetőknek javítani a hálózatuk minőségét és működési hatékonyságukat. Mostantól a Big Data elemzés hatékonyságát a globális hálózati tapasztalatainkkal egyesítve még több információt nyújthatunk a fenyegető hálózati eseményekről, amelyek a manuális elemzések számára nem mindig láthatók, és segíthetünk elkerülni az üzletet érintő problémákat.”

 


A hálózati és külső adatok tengeréből bányászott adatokkal az Ericsson szakmai felkészültsége és algoritmikus tanulási modellek alapján olyan hasznos ajánlásokat nyújt, amelyek megfelelnek az üzemeltetők üzleti prioritásainak. Az Ericsson megelőző támogatása a hálózati szaktudást és az üzemeltetői hálózatok részletes ismeretét a Big Data elemzés hatékonyságával kombinálja az incidenskezelés magasabb szintre emeléséhez.