Egyre nagyobb üzlet a cégeknek a közösségi média és az okostechnológia

forrás: Prím Online, 2016. február 3. 11:16

A digitális gazdaság, a hazai és nemzetközi online kommunikációs ipar illetve a mobiltechnológia üzleti felhasználásának meghatározó trendjeit vizsgálja a kétnapos Evolution & Mobile Hungary konferencia március 2-3-án.

 A budapesti szakmai rendezvényen ismerteti a Magyar Reklám Szövetség szakmai társszervezeteivel közösen a 2015-ös reklámköltési adatokat, azaz, hogy a tavalyi évben mennyit és milyen médiatípusokon keresztül költöttek el a különböző hirdetők hazánkban. 

 

A digitalizáció előrehaladtával egyre összetettebb és kifinomultabb üzleti-kereskedelmi felhasználási lehetőségeket biztosít az online tér, a közösségi média és a mobiltechnológia. Az Evolution & Mobile Hungary konferencia sorozat két napja alatt összesen nyolc különböző szekció keretében a legfelkészültebb hazai szakemberek, gyakorlati példákon keresztül boncolgatják a legfrissebb trendeket a várhatóan 7-800 résztvevő előtt. 

 

Elég posztolnod és megmondom ki vagy!

A konferencia sorozat első napja, az Evolution a közösségi médiára, az online digitális hirdetések (perfomance based, RTB, programmatic) világának újdonságaira, valamint a tartalom marketingre fókuszál. A számos szakértői előadás és kerekasztal beszélgetés keretében szó lesz többek között a közösségi médiára vonatkozó hazai felhasználói szokásokról, vagy éppen arról, hogy mit árul el személyiségünkről Facebook posztjaink hangvétele. 

 

Merre tart a magyar reklámpiac?

Szintén az Evolution programja keretében kerül megrendezésre a Tabuk nélkül – Költések és arányok a reklámiparban címet viselő szakmai nap, mely során a hazai média- és reklámszakma krémje vizsgálja az iparág aktualitásait és várható jövőbeli irányait. Kitérve többek között arra, hogy hogyan alakult át a reklámpiac az előző évben, milyen tulajdonosi és szerkezeti változások mentek végbe, illetve médiatípusok szerint hogyan alakultak a reklámköltések.  

 

Egyre szélesebb üzleti távlatokat nyit a mobil

A rendezvény második napja a Mobile Hungary nevet viseli, ennek megfelelően a fókuszban az okostelefon és a hozzá kapcsolódó technológiák rohamos fejlődése által megteremtett üzleti lehetőségek állnak. Szó lesz például arról, hogy a digitalizáció hogyan befolyásolja a gazdaság és a vállalatok fejlődését, de külön szekció foglalkozik a mobiltechnológia kereskedelemre kifejtett hatásával, illetve az okosváros és egyéb intelligens megoldások valamint a megosztás alapú gazdaság hazai tapasztalataival is.