A fizetés meggyorsítása

forrás: Business Online, 2016. február 25. 10:54

A pénz úgyis gyorsan távozik pénztárcánkból, minek még gyorsítani is - gondolhatnánk -, ám a helyzet az, hogy az online és a mobil vásárlók szeretnének gyorsan túl lenni a termékek megvételén, hisz épp ezért vásárolnak otthonról. A PayPal új szolgáltatása nekik készült (no meg azoknak a boltosoknak, akik nem szeretnék elveszíteni a biztos vevőt): itt a PayPal One Touch.

A One Touch szolgáltatással egyszerűbbé válik a fizetés folyamata. A PayPal felhasználóknak mostantól nem szükséges az egyes weboldalokon és applikációban történő vásárlás során minden alkalommal megadni a bankkártya információkat, vagy újra és újra begépelni a felhasználónevet és jelszót, ugyanis a bejelentkezés során a rendszer felkínálja az Express Fizetés lehetőségét. Amennyiben a felhasználó élni szeretne a szolgáltatással a legközelebbi vásárláskor már egyetlen kattintással fizethet a kosárban elhelyezett árucikkért. Ettől kezdve tehát néhány pillanat alatt lehet fizetni a webáruházakban, akár asztali számítógép, akár mobil eszköz használatával.
 
A PayPal fokoztatosan vezeti be új szolgáltatását a világ piacain. A One Touch fizetési opció év elején 23 országban volt elérhető, jelenleg a mostani - közép-kelet európai, ázsiai, és közép-amerikai országokat érintő - bővítéssel összesen 143 piacon érhető el. A gyors globális terjeszkedést többek között a PayPal által használt keretrendszer újratervezése tette lehetővé, amelynek köszönhetően egyetlen nap alatt 100 új piacon volt képes bevezetni új szolgáltatását az ázsiai és csendes-óceáni térségben.
 
A One Touch szolgáltatás nem csak a fogyasztók számára kínál új lehetőségeket. A megoldás segítségével mostantól minden e-kereskedelmi vállalkozás gyorsabbá és egyszerűbbé teheti vásárlói számára a fizetés folyamatát.  Az Internet Retailer 500 listán szereplő legnagyobb amerikai e-kereskedelmi vállalatoknak (pl. Bed Bath & Beyond, Sur La Table) már több mint 50 százaléka kínálja fel a One Touch fizetési opciót vásárlóinak. A vállalkozások számára a megoldás bevezetése nem igényel bonyolult rendszerfrissítéseket, az Express Fizetést kínáló PayPal partnerek vásárlói számára automatikusan megjelenik a One Touch opció.  A One Touch szolgáltatás bevezetése óta bebizonyosodott, hogy a megoldás csökkenti a megszakított vásárlások számát, továbbá növeli az elkötelezetsséget és a konverziós rátát.