Újszerű toborzási stratégia Magyarországon

forrás: Prím Online, 2016. február 29. 10:33

A hagyományos toborzási folyamatoktól és platformoktól eltérően a jelenleg Romániában és Lengyelországban tevékenykedő SmartDreamers egy innovatív stratégiával tör be a magyarországi piacra, megcélozva a vállalatok által meghirdetett white collar jellegű állásajánlatokat.

A top hazai és multinacionális cégek által feltöltött álláshirdetések social media recruitment által kerülnek promoválásra. Több mint 5 millió potenciális pályázóhoz érnek el, erősítve a munkáltatói márkaépítést is. 

 

Az okosan álmodozók úgy vélik, hogy az álláskeresési platformok esetében és maga a toborzási folyamatban mindig is gondot okozott az érvénytelen és irreleváns pályázatok nagy mennyisége. A célzott broad vagy targeted típusú social media hirdetések által ezt sikerült orvosolni. Mivel a kampány elindítása előtt, az előre meghatározott paraméterek alapján a kampány otpimalizálva van, ezért a hirdetések csakis a megfelelő célközönséghez jutnak el.

 

Értékes a "non job seeker" közösség 

Úgy a magyarországi, mint a nyugat európai piacokon is, a toborzók leginkább csak azokat a pályázókat célozzák meg, akik aktív álláskeresők. A SmartDreamers munkatársai úgy vélik, hogy nagy értékkel bírnak azok a jelöltek is, akik nem feltétlenül aktív álláskeresők. Érdemes megcélozni a” non job seeker” közönséget is, mivel ezáltal olyan pályázókat lehet elérni, akik nincsenek regisztrálva a toborzási platformokon. Mindig új, potenciális jelöltekre lehet így szert tenni. 

 

Toborzáson keresztüli munkáltatói márkaépítés 

A social media hirdetéseken keresztül a vállalat nyitott pozíciói kerülnek megismertetésre hangsúlyt fektetve a céges adatlapra is. Ezért a potenciális pályázókat a SmartDreamers automatikusan a cég karrieroldalára is irányíthatja. A vállalat meg kell ismertesse teljes potenciálját. 

 

A SmartDreamers startup vállalkozás 2014. március óta tevékenykedik az online piacon, 6 business angel figyelmét megragadva az évek folyamán. Az idei év januárjában elnyerte az ANIS által megszervezett Best Startup of the Year címet. 

 

Az innovatív és célzott toborzási szolgáltatásainak köszönhetően romániai kirendeltségű top vállalatoknak segít a toborzási folyamat lebonyolításában, mint például: Vodafone, Bosch, Nestlé, Telekom, EY, Deutsche Bank, British American Tobacco, IBM, McDonalds, stb. A tevékenységét Románia és Lengyelországon kívül, mostantól Magyarországon is kifejti.