Gravity R&D: sikeres az eMAG-al való együttműködésünk első éve

forrás: Prím Online, 2016. március 16. 17:47

A budapesti székhelyű Gravity R&D, a világ egyik vezető ajánlórendszer-szolgáltatója, 2014 utolsó negyedéve óta szolgáltat személyre szabott ajánlásokat az eMAG webáruház online felületein.

A Gravity R&D jelenleg az eMAG belső webfejlesztő csapatával működik együtt. A cég továbbá a legnagyobb itthoni szolgáltató, amely ajánlórendszer megoldások teljes körét biztosítja ügyfelei számára. A Gravity portfóliója tartalmaz többek közt weboldalon közzétett, személyre szabott termékajánlásokat megjelenítő ajánló dobozokat, a konverziót és a vásárlók megtartását elősegítő retargeting megoldásokat, valamint hírlevél személyre szabási és “Smart Search” szolgáltatásokat is. 

  

Az eMAG elsősorban személyre szabott ajánlásaihoz használja a Gravity R&D technológiáját PC-n és mobilon egyaránt. A Romániában lezajlott tesztidőszakot követően az integráció kiterjesztésre került mindhárom további országra, ahol az eMAG jelen van, így az áruház már a magyar cég ajánlásait használja Bulgáriában, Lengyelországban és itthon is.

 

 

A Gravity R&D kiterjedt nemzetközi tapasztalatokra tett szert olyan nagyvállalatokkal való együttműködése során, mint a dailymotion.com, az Allegro Group (allegro.pl), a Schibsted Group (tutti.ch – Svájc, mudah.my - Malajzia, avito.ma - Marokkó), a jora.com és az OLX Brazil. A piacnöveléssel párhuzamosan a cég folyamatosan bővül, jelenleg elsősorban front end fejlesztőket és integrációs mérnököket keresnek. 

 

A Gravity R&D hazai cégként nemzetközi szinten is az élvonalhoz tartozó machine learning és ajánlórendszer szolgáltatóvá nőtte ki magát 2007-es megalakulása óta. 2009-ben megosztott első helyen végeztek a Netflix Prize versenyen. Több mint 150 országból regisztrált 18.000 induló csapatával ez volt a valaha megrendezett legnagyobb és legjelentősebb adatbányászati verseny. A Gravity tudományos csapatát világszinten vezető adatbányászok alkotják. 

 

A cég egyszerre kínálja fel megoldásait komplex integrációs igényekkel rendelkező nagyvállalatoknak és teszi elérhetővé azokat kis- és középvállalkozások számára RECOplatform nevű automatizált felületén keresztül. 

 

A Gravity R&D havi szinten 5 milliárd személyre szabott ajánlást szolgáltat szerte a világon, ennyi idő alatt összesen több mint 40 millió euró plusz bevételt generálva ügyfelei számára. Az utóbbi időben a cég 5 nagyobb tenderen mérte össze ajánlásai hatékonyságát összehasonlító A/B tesztben jelentős nemzetközi versenytársakkal, az eMAG mellett többek közt a Dailymotion, az Allegro (Naspers Group) és az OLX Brazil cégeknél, és minden esetben jelentősen túlteljesítette azokat. 

 

A 2001-ben román vállalkozók által alapított eMAG az ország internetes kereskedelmi szférájának úttörője, valamint magyar, bolgár és lengyel leányvállalatai útján regionális szinten is vezető szerepre tett szert. Sikerük egyik titka, hogy a cég folyamatosan olyan szolgáltatások kiépítésébe invesztál, amelyek segítenek pénzt és időt megtakarítani a vásárlóknak.

 

Folyamatosan bővülő termékválasztékával - amelyet részben saját portfóliója, részben a Marketplace partnerei által forgalmazott termékek alkotnak - az eMAG az az áruház, ahol bárki megtalálhatja és megrendelheti azt, amit éppen keres. Vásárlóikat olyan kiegészítő szolgáltatásokkal segítik, mint a 30 napos visszavásárlási garancia, a “Nézz bele a dobozba fizetés előtt” szolgáltatás, a non-stop call center, a “Pick-up & Return" szervíz, illetve iOS és Android applikációk.