Az Y generáció mobilhasználata átformálja a vendéglátóipart

forrás: Prím Online, 2016. április 27. 16:21

Az Oracle Hospitality bemutatta „Millennials and Hospitality: The Redefinition of Service” című globális jelentését, amely a mobil eszközök vendéglátóiparra tett hatását vizsgálta. Ennek keretében 9000 fiatalt kérdeztek meg a világ minden tájáról arról, hogyan használják a technológiát hotelekben, éttermekben, bárokban és kávézókban.

A jelentés bizonyos esetekben bizonyítja, hogy a mobil eszközök használata átformálja a vendéglátóipart. A fontosabb megállapításai szerint a válaszadók 39 százaléka már kért házhozszállítást vagy rendelt az okostelefonja segítségével, 20 százaléka pedig már használt mobil eszközt a szállodába való bejelentkezésekor. 

 

Az eredmények alátámasztják azt az állítást, hogy a technológia megváltoztatja a fogyasztói elvárásokat, s egyúttal bemutatják a vendéglátóhelyek üzemeltetőinek a lehetőséget, hogyan tudják átalakítani a szolgáltatásaikat annak érdekében, hogy alkalmazkodjanak az Y generáció egyéni igényeihez.

 

A kutatás legfontosabb tanulságai:

 

Az Oracle februárban jelentett be felhő alapú szolgáltatáscsomagokat az iparágvezető vendéglátóipari megoldásaihoz. Az új Oracle Hospitality felhőszolgáltatások a hotelek és kaszinók üzemeltetőinek segít a vendégekkel való kapcsolattartás jobb kezelésében és a helyszínek üzemeltetésében, miközben egyszerűsíti az informatikai infrastruktúrát. 

 

Az Oracle OPERA Cloud elnevezésű szálloda- és vendéglátóipari megoldásai a vállalat termékeivel és szolgáltatásaival kiegészülve, több százezer üzemeltetőnek segít világszerte, hogy a lehető legjobb vendégélményt nyújthassák ügyfeleiknek. Az Oracle Cloud megoldáson keresztül elérhető csomagokkal az Oracle bármilyen méretű vendéglátással foglalkozó vállalkozásnak megkönnyíti és gyorsítja az új üzleti funkciók telepítését, illetve jelentősen egyszerűsíti az első osztályú vendégélmény nyújtásához szükséges informatikai infrastruktúrát.