Ingenico mobilfizetési terminálokkal látja el tanácsadóit a Generali Biztosító

forrás: Prím Online, 2017. február 3. 10:44

Az egyszerű és biztonságos fizetési megoldások globális piacvezetője, az Ingenico Group bejelentette, hogy Magyarország egyik vezető biztosítótársasága, a Generali a vállalat mPOS termináljaival látja el pénzügyi tanácsadóit. 

Az OTP Bank részvételével, december elején induló projekt első ütemében 350 db mobilfizetési terminál segíti majd az üzletkötők munkáját. Az Ingenico iCMP mPOS megoldás egy okostelefonhoz vagy táblagéphez kapcsolódva az azon futó üzleti applikáción keresztül képes minden jelenleg forgalomban lévő bankkártya (mágnescsíkos-, chip- és érintőkártya) elfogadására. A szerződés keretében az Ingenico Group telepíti a terminálokat, valamint a Generali számára fejlesztett zártláncú üzleti applikációt, illetve elvégzi a készülékek folyamatos karbantartását is, valamint továbbítja a tranzakciókat az OTP Bank felé.

 

„A minőségi ügyfélkiszolgálás érdekében a személyes kapcsolattartás nem helyettesíthető. A különböző szolgáltatások és az összetett, személyre szabható biztosítási megoldások alapos megértéséhez szükség van a felkészült tanácsadók segítségére. Folyamatosan törekszünk arra, hogy a személyes tanácsadást online és mobileszközök segítségével egyszerűbbé, okosabbá tegyük, és megkönnyítsük ügyfeleink életét ezzel. Az mPOS termináloknak köszönhetően mostantól a díjfizetés is egyszerűbb és gyorsabb lehet” – mondta Komlósi Tamás, a Generali Biztosító értékesítési hálózatának vezetője. 

 

 

„Az mPOS kiváló megoldás olyan piaci szereplők számára, akik nagyszámú, mobil munkatársi hálózattal dolgoznak, és ilyen módon szolgálják ki ügyfeleiket” - mondta el Krasznai Zoltán. Az OTP Bank Kártyaelfogadói Főosztályának vezetője hozzáfűzte a változó ügyféligényekre reagálva, az OTP Bank innovatív megoldásaival mindig is élen járt a hazai banki és fizetési iparág fejlesztésében. „Elsőként vezettük be a PayPass kártya elfogadást  a magyar piacon 2009-ben: a bevezetés óta az OTP által kibocsátott érintéses kártyák száma mára meghaladta a 2,7 milliót”. 

 

Szász Ferenc, az Ingenico Hungary értékesítési igazgatója az együttműködés kapcsán elmondta: „Nagy öröm számunkra, hogy a biztosítási szegmens újabb szereplője választotta az mPOS terminálokat a kártyaelfogadás megkönnyítésére. Bízunk benne, hogy a jövőben újabb piacok is felfedezik ezt az egyszerű, hatékony és nem helyhez kötött kártyaelfogadási megoldást” – mondta el a szakember.

 

„A fizetési innovációban élen járó vállalatként a Mastercard üdvözli az Ingenico és a Generali Biztosító új mPOS megoldását, amely egy újabb lépést jelent a készpénzmentes társadalom felé vezető úton. Tapasztalataink szerint egyre több vásárló és pénzügyi szolgáltatást igénybe vevő ügyfél keresi tudatosan a kártyás fizetési lehetőségeket, hiszen így nem kell nagy mennyiségű készpénzt maguknál tartaniuk, a fizetés pedig gyors, kényelmes és biztonságos.” – mondta Eölyüs Endre, a Mastercard Magyarországért és Szlovéniáért felelős igazgatója. „Örömmel látjuk, hogy a mobilfizetési terminálok egyre népszerűbbek Magyarországon is, így olyan területeken is elérhető válik a kártyás fizetés, ahol eddig nem volt jelen.”