Több százezer adategyeztetésnél tart a Vodafone

forrás: Prím Online, 2017. június 16. 15:15

A Vodafone Magyarország az elmúlt hónapokban már több százezer prepaid adategyeztetést bonyolított le. 

A gyorsabb ügyintézés érdekében a szolgáltató a nagyobb Vodafone üzletekben dedikált kiszolgálással, információs és kommunikációs eszközökkel, az ügyfélszolgálaton pedig külön menüponttal segíti ügyfeleit és mindent megtesz annak érdekében, hogy a lehető legkisebb bonyodalmat okozva valósuljon meg az adategyeztetés folyamata. A leggyorsabb és legkényelmesebb ügyintézést a Vodafone által június elején indított online felület biztosítja. 

 

A Belügyminisztérium által üzemeltetett, adatellenőrzésre szolgáló rendszer elmúlt hónapokban tapasztalt gyakori hibái és leállásai miatt azonban a Vodafone Magyarország kétségesnek tartja, hogy az összes adategyeztetést sikerül elvégezni június 30-ig. A Vodafone az ügyfelek érdekeit szem előtt tartó és a szolgáltatók számára is biztonságos határidőnek 2017. év végét tartja. A vállalat erre vonatkozóan több alkalommal – a múlt év végén az adategyeztetést előíró törvénymódosítás tervezetével kapcsolatban, illetve idén, az adategyeztetés alatt – is javaslatot tett a határidő kitolására, azonban ezeket eddig nem vették figyelembe az illetékesek.

 

A Vodafone Magyarország az adategyeztetési folyamat felgyorsítása, illetve az ügyfelek kényelmének növelése érdekében tette lehetővé, hogy a 2017. január 1. előtt szerződött prepaid SIM kártyás ügyfelei a június elején indult online felületen minden eddiginél kényelmesebben egyeztethessék adataikat. Az adategyeztetés személyazonosító okmányokkal végezhető el, a https://adategyeztetes.vodafone.hu/ címen elérhető online felület mellett a 1270-es, díjmentesen hívható Vodafone ügyfélszolgálati telefonszámon, valamint személyesen, a Vodafone üzletekben.

 

Adataikat június 30-ig online sikeresen egyeztető ügyfeleinek július 8-tól a Vodafone 2 nap díjmentes beszélgetést ad. A beszélgetési keret belföldről és az EU-ból, normáldíjas magyar számokra indított hívások esetén érvényes.

 

Az online felület mellett június 10-től a Vodafone ügyfelei egy új csatornán is egyeztethetik adataikat: a szolgáltatás az ország 85 postáján is elérhető.

 

Hangsúlyozták, a Vodafone Magyarország folyamatosan egyeztet az érintett szervekkel, hogy a folyamat során az ügyfelek kényelme legyen az elsődleges szempont. A 10-nél több prepaid SIM kártyával rendelkező ügyfelek március, április és május folyamán SMS értesítést kaptak, nekik legkésőbb június 30-ig kell nyilatkozniuk arról, hogy melyik 10 kártyát akarják megtartani. 

 

A szükséges folyamatok lassan, de megfelelően zajlanak, az üzletekben egyelőre nem alakult ki sorban állás. Az esetleges visszaélések megelőzése érdekében a szolgáltató felhívja felöltőkártyás ügyfeleinek figyelmét, hogy a kártyák beazonosítása miatt kizárólag az alábbi négy telefonszámról indítanak adategyeztető hívást. Amennyiben más számról érkezik megkeresés, azt kérik, hogy egyetlen ügyfelük se adja meg személyes adatait, hanem azonnal szakítsa meg a hívást.

 

+36 70 700 1270

+36 70 440 4484

+36 70 440 4461

+36 70 440 4471

 

Amennyiben valaki nem a saját nevére szóló prepaid SIM kártyát használ, adategyeztetésre akkor is lehetősége nyílik a fentiekben megjelölt csatornákon, így az online felületen is. A szolgáltató az adatokat a Belügyminisztérium adatbázisának segítségével ellenőrzi,  majd rögzíti a SIM kártya új használóját. Az adategyeztetésről az ügyfelek minden információt megtalálhatnak a www.vodafone.hu/adategyeztetes oldalon. A Vodafone mindent megtesz azért, hogy egyetlen olyan ügyfelének se szűnjön meg a szerződése, aki önhibáján kívül nem tudta az adatait egyeztetni.