Elindult az AVON Interaktív Katalógusa

forrás: Prím Online, 2018. július 23. 17:32

Az AVON 12 országban - köztük hazánkban – indította el Interaktív Katalógusát, amelynek segítségével az AVON Tanácsadók gyorsan, célirányosan küldhetik át Facebookon, Messengeren, Whatsappon vagy éppen e-mailben a legújabb AVON termékkatalógust, a vásárlók pedig egyszerűen, néhány kattintással tudják megrendelésüket elküldeni Tanácsadójuk számára.

Közel 150 éves az az üzleti modell, ami alapján az AVON működik. A vállalat alapértékei változatlanok, ugyanakkor lépést tartva az újabb és újabb digitalizációs trendek térhódításaival, folyamatos megújulás is jellemzi. A termékfejlesztések mellett az AVON azon dolgozik, hogy termékei minél egyszerűbben és gyorsabban jussanak el a vásárlókhoz. Ennek egyik mérföldköve az AVON Online indulása volt 2012-ben, a következő állomása pedig az AVON Interaktív Katalógus megjelenése, amelyet első körben 12 országban - Magyarország mellett - többek között Brazíliában, Argentínában, Mexikóban, Oroszországban és Törökországban vezetett be a vállalat. 

 

„A közvetlen értékesítést továbbra is a versenyelőnyünknek tekintjük, céljainkkal összehangban ez marad a fő értékesítési formánk. Ugyanakkor tudjuk jól, hogy haladnunk kell a digitalizációs trendek változásaival, szükséges egyéb csatornákat és értékesítési lehetőségeket keresnünk. Látjuk, tapasztaljuk, milyen mértékben nő a hazai online értékesítés, az AVON Online értékesítési portál bevezetése is erre a folyamatra adott választ, ugyanakkor szeretnénk Tanácsadóink munkáját is naprakész, interaktív eszközökkel, platformokkal segíteni.  Az Interaktív Katalóguson keresztül egyszerűen és gyorsan tarthatják a kapcsolatot a vásárlóikkal, értesíthetik őket például az akciókról – mondta el Végh-Kósa Anita, az Avon Magyarország PR, Advertising & Digital Managere. 

 

Az AVON Tanácsadó ezentúl Messengeren vagy Whatsappon keresztül naprakész, mobilon is megosztható formában küldheti el vásárlóinak, baráti- vagy éppen potenciális vevőkörének az Interaktív Katalógust, így a vásárlók akár perceken belül visszaküldhetik megrendelésüket e-mailben vagy SMS-ben. A klasszikus, nyomtatott katalógushoz képest az Interaktív Katalógusban már videók is elérhetők a termékekről, amivel még inkább hozzájárul a vásárlói élményhez, valamint segítséget nyújt a megfelelő termékek kiválasztásához.

 

„Büszkék vagyunk rá, hogy Magyarország az első országok között volt, aki elindíthatta az új eszközt, amely július elejétől áll a Tanácsadók és vásárlóik rendelkezésére. Bízunk benne, hogy az új platform több tízezer AVON Tanácsadó mindennapi munkáját teszi dinamikusabbá” – tette hozzá Végh-Kósa Anita.