1,3 milliárd forintot töltöttek a szigetlakók a Festipay-egyenlegükre a mobiljukon keresztül

forrás: Prím Online, 2018. augusztus 30. 16:28

Minden idők legmagasabb látogatószámával zárult az idei Sziget, és vele együtt rekordot döntött a fesztivál készpénzmentes fizetési rendszere, a Festipay is. Ráadásul a fesztiválozók kártyafeltöltéseinek harmada a Cellum mobilfizetési megoldásával történt.

A Festipay idén vezette be Magyarországon az új karszalagját, mely egyszerre szolgált belépőként és fizetőeszközként. Ezen túlmenően a Cellum megoldását használva most először lehetőség volt a fesztivál kezdete előtt feltölteni az egyenleget. Így érkezéskor a látogatóknak nem kellett időt tölteniük feltöltőpont keresésével.

 

A megoldás hatalmas sikert aratott: az összes egyenlegfeltöltés mintegy harmadát – 1,3 milliárd forintnyi tranzakciót – a Cellum mobilfizetési rendszerén keresztül bonyolították a felhasználók. De nemcsak az egyenlegfeltöltés lett sokkal gyorsabb és kényelmesebb: a tranzakciós listát, vagyis a vásárlási előzményeket is folyamatosan ellenőrizhették a fesztiválozók, jobban nyomon tudták követni, hol mennyit költöttek. Sőt, a Festipay és a Cellum új fejlesztésének köszönhetően a vendégek már az alkalmazáson keresztül is visszakaphatták az egyenlegükön megmaradt összeget a rendezvény végén.

 

 

„A Festipay évről évre folyamatosan fejleszti a szolgáltatásait, hogy ügyfeleink minél önfeledtebben szórakozhassanak kedvenc fesztiváljaikon. Nagy örömmel láttuk, hogy idei újdonságaink, mint a kombinált karszalag és a mobilalkalmazáson keresztüli egyenlegfeltöltés ennyire pozitív fogadtatásban részesült.” – mondta Dr. Kaderják Dániel, a Festipay vezérigazgatója.

 

„Egyértelműen a mobilfizetésé a jövő. Világosan látjuk, hogy a fesztiválok, rendezvények a technológia olyan alkalmazási területei, ahol a felhasználók értik annak előnyeit, értékajánlatát, és készek váltani a hagyományos fizetőeszközökről a mobilfizetési megoldásokra.” – mondta Dr. Kóka János, a Cellum Global vezérigazgatója. „A Festipay és a Cellum elsőként jöttek ki Európában ezzel a megoldással, és az eredmények minket igazolnak. Reményeink szerint hamarosan más kontinenseken is találkozhatnak a rendezvénylátogatók a szolgáltatásainkkal.” – tette hozzá.