Idén is megvannak az ország legszebb hangú ügyfélszolgálatosai!

forrás: Prím Online, 2018. november 20. 16:59

Több mint 15.000 szavazó véleménye alapján hirdettek győztest a DIMSZ VII. Contact Center Hangszépségversenyen.

Hetedik alkalommal rendezte meg a Direkt és Interaktív Marketing Szövetség (DIMSZ) a legszebb hangú ügyfélszolgálatosokat elismerő Contact Center Hangszépségversenyt. A DIMSZ partnere a Kreatív és XIV. Országos Ügyfélszolgálati Konferencia, az esemény támogatói az E.ON és MULTICOM voltak.

 

A versenyre telefonos ügyfélszolgálatokon dolgozók jelentkezését várták a szervezők. Nekik a Bátor Tábor küldetését kellet felolvasni és elküldeni. Ahogyan a korábbi években, most is nagyon sok, 109 db nevezés érkezett, közülük a zsűri a huszonkét legjobbat választotta ki, akikre a közönség szavazhatott.

 

A Hangszépségverseny nyertesei XIV. Országos Ügyfélszolgálati Konferencián - Somogyi Endre - DIMSZ, Bendik Zsolt - Raiffeisen Bank, Lendvai Nikoletta - Magyar Telekom, Kovácsházy Dénes - DIMSZ, Multicom (balról jobbra) 

 

Több mint negyvenezer lejátszott hangállomány alapján a közönség szavazatai alapján a legszebb hangúaknak bizonyultak:

A női győztesek:

1. Lendvai Nikoletta - Magyar Telekom 

2. Darvas Viktória Éva - UPC Magyarország

3. Pálvölgyi Edit - K&H Bank

 

A férfi győztesek:

1. Bendik Zsolt - Raiffeisen Bank 

2. Voltárniszt Ferenc - Telenor 

3. Kozák Gergely Zoltán - CIB24 

 

Az eredményeket a Tapolcán tartott 3 napos XIV. Országos Ügyfélszolgálati Konferencia esti gálavacsoráján hirdették ki. A szakmai elismerésen túl a nyertesek egy-egy két főre szóló noszvaji Nomád Hotel Glamping-hétvégével, a második helyezettek a két főre szóló Hydrus ajándékutalvánnyal, míg a harmadik helyen végzettek Kreatív előfizetéssel lettek gazdagabbak.

 

A Szövetség november közepén hívta újra össze a ügyfélszolgálati szakma képviselőit, ahol beszámolt a DIMSZ Contact Center tagozat munkájáról (lobbi, kutatás, oktatás, utánpótlás nevelés) és ahol a nyertesek és a shortlistesek átvehették díjaikat, oklevelüket.

 

Kovácsházy Dénes a DIMSZ Contact Center tagozat vezetője a VII. Hangszépségverseny díjkiosztó eseményén

 

A shortlistre jutott kollégák (ABC sorrendben):

 

Férfiak (10. helyi szavazategyenlőség miatt 12 fő)

 

A zsűri tagjai Szerényi Szabolcs, a Kreatív főszerkesztő-helyettese, Kovácsházy Dénes, a Multicom ügyvezető igazgatója, a DIMSZ Contact Center tagozatának elnöke és Viniczai András, a Café Communications innovációs igazgatója, a DIMSZ elnökségi tagjai voltak.