Az OTRS megszerezte a „FrontRunner for IT Help Desk software” címet

forrás: Prím Online, 2019. február 20. 12:44

Az OTRS Group bejelentette, hogy a Software Advice-tól megkapta a „FrontRunner for IT Help Desk software” címet. A FrontRunner-ek feladata, hogy segítsenek a kisvállalkozásoknak felmérni, mely szoftver termékek lennének leginkább optimálisak a számukra.

„Nagy örömmel fogadtuk, hogy megkaptuk a „FrontRunner for IT Help Desk software” címet” – mondta André Mindermann, az OTRS Group vezérigazgatója és egyik alapítója. „Szeretnénk megköszönni felhasználóinknak a visszajelzést és a támogatást. Véleményükkel hozzájárulnak az OTRS további fejlődéséhez, valamint ahhoz, hogy vállalatunk folyamatosan alkalmazkodni tudjon napjaink rugalmas üzleti környezetének változó igényeihez, valamint a digitális trendekhez.”

 

Az OTRS azért fordul a kisvállalkozások felé, mert szolgáltatásmenedzsment szoftvere teljesen menedzselt és On-Premise (saját üzemeltetésű) környezetben is elérhető, így az ő igényeiket is képes kiszolgálni. Az automatizálást biztosító alkotóelemek segítik a kisvállalkozásokat abban, hogy csökkentsék adminisztratív költségeiket, és az eddig túlzottan leterhelt munkatársak inkább a stratégiai és alapvető feladatokra fókuszálhatnak.

 

A FrontRunner jelentés kiértékeli az ellenőrzött (igazolt) végfelhasználói véleményeket és termékadatokat, a használhatóságuk és a végfelhasználói javaslatok alapján rangsorolva a legjobb termékeket. Az OTRS a maximális 5 pontból mindkét kategóriában 4,5 pontot kapott. Az IT Help Desk FrontRunner-jeinek listája a következő linken érhető el: https://www.softwareadvice.com/help-desk/-top-products