Átfogó és transzparens digitális hatékonyságmérés

forrás: Prím Online, 2020. február 27. 17:34

A marketing alapvető értékteremtő funkciója a fogyasztóknak szánt termék, illetve szolgáltatás útjának tudatos alakítása - nincs ez másként a digitális környezetben sem. Marketingesként azt kell megcéloznunk, hogy a fogyasztó folyamatosan élményhez jusson és bizalommal fordulhasson az általunk gondozott brandek felé.

A számos meghatározó hazai és nemzetközi márkát képviselő hirdetőt is tagjai között tudó Magyar Marketing Szövetség úgy véli, hogy a széles szakmai közvéleményt megmozgató kérdések megválaszolása érdekében aktív lépéseket szükséges tenni. Az érdekképviseleti szervezet ezért fontosnak tartja azt a Coca-Cola Company, az Unilever Magyarország és a Vodafone Magyarország szakemberei által életre hívott kezdeményezést, amely az online platformok és eszközök kumulált elérésének, valós időben történő közönség-összetételének valamint a kampányok higiéniai feltételeinek transzparens digitális médiamérését ösztönzi.

 

A szakmai párbeszéd előmozdítása érdekében a szövetség egyeztetést kezdeményez a digitális marketing iparág, a megbízók és a mérési módszertan szakmai képviselői részvételével. A Magyar Marketing Szövetség hisz abban, hogy a párbeszéd eredményeként összességében a hazai marketingtevékenység minősége és megítélése is tovább fejlődik.