A CA globális hirdetési kampánya

, 2001. január 11. 14:01
Az egész világot átfogó hirdetési kampányba kezdett a Computer Associates (CA). A kampány, melynek költségvetése 100 millió USD, több, mint 1 milliárd háztartást kíván elérni a világ 165 országában.
"Az új hirdetési kampányunk, egyszerűen szólva, a legátfogóbb, stratégiailag legagresszívabb marketing-tevékenységünk a CA 24-éves történelmében," mondja Sanjay Kumar, a CA vezérigazgatója.

A kampány a CA eBusiness szolgáltatásaira összpontosít, különös tekintettel:

az üzleti folyamatokra

az ülzetvezetés összes részének integrációja, beleértve a parnereket és szállítókat információkra

a cégről és ügyfeleiről folyamatosan összegyűjtött adatok tárolása és hozzáférhetősége

infrastruktúrára

IT berendezések felügyelete a zökkenőmentes üzletvezetés bebiztosításának érdekében.