Minden, ami fontos – egy szempillantás alatt

forrás: Prím Online, 2021. január 8. 10:57

A MediaMarktSaturn a dolgozóinak adott okostelefonok révén segíti az értékesítési csatornák zökkenőmentes integrációját, ami nem csak a vevők, hanem az alkalmazottak elégedettségét is jelentősen fokozza.

A termékinformációk megszerzése és összevetése csak egy mozdulat, a leltárellenőrzés valós időben megoldható, a műszaki áruházlánc árai a versenytársakéval azonnal, online összehasonlíthatók, a termékek közvetlenül házhoz szállíthatók – mindez úgy elintézhető, hogy közben a szaktanácsadók a vevővel beszélgetnek. Európa legnagyobb fogyasztói elektronikai kereskedője az egész kontinensen, mind az ezer áruházában speciális okostelefonokkal látja el a dolgozóit, a vevőszolgálati feladatok és a belső kommunikáció megkönnyítésére. A telefonok segítségével minden szükséges információ megszerezhető az ügyfelek magas minőségű kiszolgálásához. A különleges kommunikációs appok a dolgozókkal folytatott, illetve a dolgozók között zajló belső kommunikációt is támogatják.

 

A MediaMarktSaturn ezzel a kezdeményezéssel újabb lépést tett az értékesítési csatornák digitalizálása felé vezető úton. A termékek, a szolgáltatások és a tanácsadás online és hagyományos biztosításán alapuló többcsatornás (omnichannel) stratégia kulcsfontosságú elemeként az új megoldás biztosítja az összes értékesítési és kommunikáció csatorna zökkenőmentes integrációját. A dolgozók számára biztosított okostelefonok jelentősen hozzájárulnak a belső kommunikáció hatékonyabbá tételéhez, ennek révén pedig a dolgozói és vevői elégedettség egyértelmű növeléséhez. 

 

 

„Az okostelefonokkal és a kimondottan rájuk szabott alkalmazásokkal áruházaink fontos lépést tesznek az értékesítési folyamatok digitalizálása felé. A kezdeményezés az omnichannel stratégiánk központi eleme” - hangsúlyozza Marius Lückemeyer, a MediaMarktSaturn csoport omnichannel stratégiáért felelős elnökhelyettese. „Ezekkel az eszközökkel áruházi dolgozóink számára folyamatos hozzáférést biztosítunk a vállalat digitális platformjához, miközben javítjuk a tanácsadás minőségét és növeljük vevőink elégedettségét.”

 

Az első visszajelzések a vevők és a dolgozók részéről egyértelműen kedvezőek, és azt mutatják, hogy egy okoseszköz valóban nagyon hasznos társ lehet. A dolgozói okostelefonok lelke a MyStore értékesítés-támogató alkalmazás, mellyel a felhasználó akár a polc mellett állva is rákereshet a termékinformációkra, összehasonlíthatja a gyártmányokat, ellenőrizheti, hogy az adott termék kapható-e online, a helyszínen, vagy a közeli áruházakban, megtekintheti a versenytársak árait, szükség esetén visszakeresheti a kuponokat és online rendeléseket adhat le. Mindezek révén az áruházak személyzete magabiztosan és a lehető leggyorsabban képes megadni a vevőknek az összes szükséges információt. Az online megrendelt termékek átvétele szintén digitális úton, optimalizált appok segítségével zajlik, így a korábbihoz képest a folyamat sokkal gyorsabbá és egyszerűbbé vált.  

 

A dolgozói okostelefonokat kísérleti jelleggel először 2019 novemberében, Hamburgban alkalmazták, és a megoldást mostanra az összes németországi áruházban sikeresen bevezették. A következő lépésben 2021 nyaráig a kezdeményezés kínálta különféle lehetőségeket az összes olyan európai országban hozzáférhetővé teszik, ahol a MediaMarktSaturn jelen van.

 

A MediaMarktSaturn dolgozói okostelefonjai számos lehetőséget kínálnak, de a vállalat ezzel nem áll meg a digitalizálás útján. Az intézkedéssel a vállalat annak a stratégiai célnak a megvalósításához is hozzájárult, melynek keretében folyamatosan fejleszti a minőséget és a szolgáltatásait. Európa fogyasztói elektronikára szakosodott piacvezető áruházlánca számára nyilvánvaló prioritás, hogy vevőinek minden értékesítési csatornán a lehető legjobb szolgáltatásokat nyújtsa. MediaMarktSaturn például nemrégiben lett az Apple hivatalos szervizpartnere, így az iPhone eszközök javítását képes azonnal, eredeti pótalkatrészek felhasználásával megoldani népszerű Okospult szolgáltatása keretében.