Webex innovációk sorát jelentette be a Cisco

forrás: Prím Online, 2021. január 11. 14:26

A Cisco együttműködési platformja, a Webex régóta segíti a munkavállalókat abban, hogy helytől függetlenül tudjanak hatékonyan és innovatívan dolgozni. A világjárvány kitörése óta az üzleti élet szereplői mellett a kormányzati, egészségügyi és oktatási szférában is egyre szélesebb körben használják. A hazai felhasználók számára a Webex magyar nyelvű kezelőfelülettel is elérhető.

A 2020-as évekre vonatkozó előrejelzések szerint az irodai munkát végzők körében a hibrid munkavégzés lesz a jellemző, azaz az alkalmazottak felváltva dolgoznak majd az irodában és otthonról. A most bejelentett újításokat már a hibrid munkavégzési modellekre készülve fejlesztették ki a Cisco mérnökei:

 

A megújult Webex 

A Webex-hez kapcsolódó több mint 50 innováció három területre fókuszál: zökkenőmentes együttműködés (beleértve a megbeszéléseket, az azonnali üzenetküldést és a telefonhívásokat), hibrid munkavégzés, valamint intelligens ügyféltámogatási megoldások (contact center). Mindezek a Cisco védjegyének számító robosztus biztonságra és adatvédelemre épülnek. 

 

Videókonferenciák, virtuális megbeszélések már elérhető újdonságai:

 

 

Hamarosan elérhető funkciók:

 

 

Új Webex hardverek otthonra vagy az irodába

 

Webex App Hub and Ecoystem

Az új alkalmazás központ segítségével a felhasználók könnyedén dolgozhatnak a környezetükbe integrált, harmadik féltől származó alkalmazásokkal egy Webex-értekezleten, majd el is menthetik a munkát a későbbi nyomon követéshez. 

Az új Webex App Hub előre beépített integrációkkal rendelkezik a Box, Dropbox, Salesforce, ServiceNow, MIRO, Mural és Workplace for Facebook alkalmazásokhoz. 

 

Contact Center

Az új, AI támogatott Webex Contact Center jelentős előnyöket kínál a vállalkozások, az ügyfelek és az operátorok számára: elérhetővé téve a felhőalapú ügyfélkapcsolati központok megbízhatóságát és rugalmasságát.