A ZEN fizetési szolgáltató bejelentette magyarországi indulását

forrás: Prím Online, 2021. február 8. 12:19

A ZEN modern elektronikus fizetési technológiákon alapuló pénzügyi megoldásokat kínáló európai startup bejelentette hivatalos indulását Magyarországon. A Mastercard által támogatott új megoldás exkluzív előnyeinek és a rendkívüli biztonságnak köszönhetően mostantól az egyéni ügyfelek és az üzleti ügyfelek is tökéletes nyugalomban kezelhetik pénzforgalmukat és vásárlási tranzakcióikat.

A ZEN bejelentette hivatalos bevezetését 31 európai piacon, köztük Magyarországon. A fintech társaság fő célja, hogy nehézkes ügyintézéstől mentes, kiszámítható és kényelmes pénzforgalmi megoldásokat kínáljon ügyfeleinek. A ZEN egyedülálló ajánlata ötvözi a modern e-kereskedelem legfontosabb előnyeit: a fizetés egyszerűségét, a tranzakció mindkét oldalát védő mechanizmusokat, valamint kifejezetten üzleti ügyfelek és egyéni felhasználók igényeire testreszabott megoldásokat.

 

„A ZEN mozaikszó a „zero effort non-bank” szavak kezdőbetűiből áll és arra a szellemi nyugalomra és biztonságra utal, amelyet szolgáltatásaink ügyfeleink számára biztosítanak. Megoldáscsomagjaink és az azokhoz járó széles körű védelem a piacon egyedülálló lehetőséget kínálnak, mindezt garantáltan alacsony költségek és letisztult felhasználói élmény mellett. Ezt hívja vállalatunk ZEN kereskedelemnek” – mondta Dawid Rożek, a ZEN társalapítója vezérigazgatója.

 

A ZEN szolgáltatásai és előfizetési csomagjai mobilalkalmazáson és weboldalon érhetők el egy hónapos próbaidőszakkal. A felhasználók egy ZEN Mastercard kártyát (fizikai vagy digitális) kapnak, amely hozzáadható az Apple Pay és a Google Pay mobil pénztárcákhoz, lehetővé téve a kényelmes és biztonságos online és bolti fizetést.

 

 

A ZEN kereskedelem 3 alappillére 

 

 

 

 

Közép- és Kelet-Európa a digitális (r)evolúció homlokterén

„A ZEN termékek az Európai Gazdasági Térség minden országában elérhetőek. Közép- és Kelet-Európa globálisan is az e-kereskedelem egyik leggyorsabban fejlődő régiója, aminek a magyar fogyasztók és üzletek is aktív részesei. Megoldásaink a tapasztalt szereplők és az újoncok számára is támogatás kívánnak nyújtani, hogy megtalálják helyüket a világhálón. Céljaink ambiciózusak – öt éven belül szeretnénk elérni az egymillió regisztrált felhasználót” – mondta Dawid Rożek.

 

A ZEN a Mastercarddal stratégiai partnerségben lép piacra. A globális vezető a fintech startup vállalattal nemcsak a fizetések területén működik együtt, hanem átfogó támogatást nyújt számára a nemzetközi fejlődés felgyorsításához. Ez magában foglalja a hozzáférést a Mastercard innovatív technológiáihoz és üzleti partnereihez világszerte, valamint a Mastercard termékfejlesztési és marketing szakértelmének igénybevételét is.

 

„A Mastercard kártyatásaságnak világszerte számos fintech vállalattal van partneri együttműködése. Örülünk, hogy a ZEN minket választott ennek az innovatív terméknek a létrehozásához. Bízom benne, hogy a ZEN izgalmas megoldásai és a Mastercarddal partnerségében megvalósított erős marketingstratégia kombinációja nagy sikert jelent majd mind a felhasználók, mind a márka számára” – mondta Raja Rajamannar, a Mastercard marketing és kommunikációs igazgatója.