Kirowski: több mint négyszeres bevétel 2000-ben

, 2001. február 6. 13:21
A Kirowski, Magyarország egyik vezető internetes szolgáltatásokat nyújtó vállalata az elmúlt évben megnégyszerezte, kb. 240 millió forintra (850.000 USD) növelte bevételeit.
Miközben a teljes magyarországi piac a cég vezetői szerint 2000-ben két-háromszoros gyarapodást könyvelhetett el, a Kirowski kiemelt ügyfélkörének teljes körű kiszolgálásával érte el ez az átlag feletti növekedést. A vállalat alapítói és menedzsmentje – magyar magánszemélyek – tulajdonában áll.

A vállalat szolgáltatási portfoliója az alapítás óta eltelt öt évben tudatos és folyamatos fejlesztésen ment keresztül. Ennek eredményeként a Kirowski saját, nagyvállalati megbízói körén belül változatlanul magas színvonalon felel meg a mind sokrétűbb igényeknek és egyaránt elismert pozíciót birtokol az internetes szolgáltatások (interaktív marketing, elektronikus ügyfélkapcsolat-menedzsment, online médiaoptimalizálás), illetve az üzleti folyamatok webes integrációjának (stratégiai tanácsadás, e-business) területein. A fő hangsúlyt az elmúlt időszakban a folyamatszervezés, a termékfejlesztés, a belső tudásmenedzsment és képzési rendszer, illetve a saját fejlesztésű e-business modulok és a legnagyobb szoftvercégek alkalmazásainak (például IBM Websphere) implementációja kapta.

A növekedéshez szükséges pénzügyi hátteret a hosszú távú megbízások és a projektek megbízható, magas szintű teljesítése teremtette meg. Ez lehetővé tette, hogy a Kirowski tanácsadói, ügyfélkapcsolati, projektmenedzseri, tervezői, fejlesztői és kreatív szakembergárdája mind professzionális szempontból, mind létszám tekintetében dinamikusan fejlődjön. A jelenleg 60 főt foglalkoztató vállalathoz számos nemzetközi cég magyarországi vállalatának felsővezetéséből érkeztek és érkeznek szakemberek, tovább fokozva a Kirowski nemzetközi versenyképességét.

A tervek között szerepel a hazai és multinacionális ügyfélkör bővítése, valamint a regionális megbízások nyugat-európai szintű teljesítéséhez szükséges bázis megteremtése. A vállalat célja, hogy a magyarországi üzleti-marketing-technológiai szakemberállomány legjava egy vezető iparágban, értéket képviselő márkanév égisze alatt nyújtson nemzetközi színvonalú szolgáltatásokat azon vállalatok számára, amelyek lehetőséget látnak az internettechnológiában saját tevékenységük fejlesztésén keresztül versenyképességük növelésére.

Legjelentősebb ügyfelek:

BAT, Coca-Cola, Conoco, L’Oréal, Matáv, Matávnet, Renault, Westel, Zwack Unicum

Legjelentősebb partnerek:

Accenture (iStart Center), DoubleClick, IBM, Publicis