Mit szólnál, ha időt és pénzt spórolhatnál termék visszaküldésekor?

forrás: Prím Online, 2022. február 14. 17:19

Folyamatosan változó világban élünk, ahol az online térbe helyeződik át a vásárlások nagy része is. Mindent gyorsan, egyszerűen szeretnénk megoldani, minél kevesebb ráfordítással. Nincs ez másképp egy megvásárolt terméktől való elállás vagy garanciális visszaküldésénél sem, így új szolgáltatási kör fejlődik!

Visszáru, a nyűgös és költséges 

 

Az online vásárlás kapcsán egyre többen tapasztalják meg, bizony sok esetben nem is annyira egyszerű ez a megoldás. Megtetszik egy termék, hezitálunk a vásárláson, aztán mellette döntünk mondván, ha nem olyan élőben vagy más méret szükséges, akkor úgyis élhetünk az elállás jogával és visszaküldhetjük. 

 

A visszaküldés jól hangzik, elállás esetén mindenképp, garanciális problémáknál nyilván kötelező kellemetlenségként lehet elkönyvelni. Tény, hogy többnyire ez a folyamat nyűgös és költséges, hiszen a vevő intézi a papírmunkát és postai feladást, amelyért az esetek többségében saját maga fizet. 

 

Rendelj ingyen futárt elállás vagy garancia esetén! 

 

A tavalyi évtől remek lehetőséget biztosít a regisztrált fiókkal rendelkező vásárlóknak a Xiaomishop.hu-nál bevezetett Garanciafutár. Ez egy ingyenesen igénybe vehető szolgáltatás, amellyel díjmentesen visszaküldhetjük a megvásárolt terméket elállás vagy garanciális okok miatt. 

 

 

A fiókregisztráció gyakorlatilag a futárrendeléshez szükséges, tehát tulajdonképpen bárki igénybe veheti, nincsenek egyéb feltételei annak, hogy a vásárló éljen ezzel a lehetőséggel. 

 

Maga a futárrendelésen, így a visszaküldés folyamatán végigvezetik a vásárlót, minden nagyobb erőfeszítés nélkül könnyen, egyszerűen intézhetővé válik az elállás vagy a garancia érvényesítése. Rugalmas, hiszen a visszaküldő választhat, hogy mikor, melyik nap szeretné átadni a futárnak a csomagot. 

 

Természetesen a csomagfelvétel részleteiről és a futár érkezéséről folyamatosan e-mailen kommunikál a webáruház, kérdés esetén pedig az ügyfélszolgálat készséggel a rendelkezésre áll. Nincs tehát semmilyen kockázata a szolgáltatás igénybevételének, sokkal inkább könnyebbséget jelent a mai világban. 

 

A visszaküldés előkészítése 

 

Rengetegen vásárolnak manapság online az interneten keresztül, így az elállás és a megvásárolt termék visszaküldésének lehetősége, annak mikéntje sokaknak ismerős, rutinfeladat. 

 

A Xiaomishop.hu Garanciafutár szolgálata kapcsán is, mint minden visszáru esetén, meghatározott a visszaküldés előkészítésének szabálya. A cég, bolt egy saját kitöltendő nyomtatványt biztosít ehhez elállás esetén, garanciális problémakor pedig a lehető legrészletesebb leírást kell mellékelni a termék csomagolásában. 

 

A csomagolásnál előírás, hogy az eredeti dobozba helyezzük vissza. Amennyiben ez valamilyen oknál fogva nem megoldható, más doboz is használható, de lényeges a precíz csomagolás és a hivatkozási vagy megrendelési szám feltüntetése a csomagon.