Megvan a legjobb szakdolgozat a digitális marketingről

forrás: Prím Online, 2022. április 22. 11:19

Megszületett az IAB Hungary Legjobb szakdolgozat a digitális marketingről 2021 pályázatának eredménye. A most harmadik alkalommal meghirdetett versenyre számos érdekes, színvonalas szakdolgozat érkezett be a szervezőkhöz. A pályázatot szponzoráló Google, Group M és OMD munkatársaiból, az IAB Hungary tagjaiból és további két szakértőből álló zsűri döntése alapján az alábbi szakdolgozatok kerültek díjazásra.

 

Alapszak

• Cím: „Tégy jót és beszélj róla!” – Az e-wom szerepe a nonprofit szervezetek online marketingkommunikációjában

• Szerző: Koblencz Dóra Viktória (Budapesti Corvinus Egyetem- Kereskedelem és marketing)

• Konzulens: Markos-Kujbus Éva

 

 

Mesterszak

• Cím: Taka a celebvilágnak – előkelő púposkodás a közösségi médiában // A hitelesség és a paraszociális kapcsolat vizsgálata az influencer-marketing korában

• Szerző: Szabó Ákos (Budapesti Corvinus Egyetem, Marketing)

• Konzulens: Dr. Mitev Ariel Zoltán

 

 

Az ünnepélyes díjátadásra március 31-én került sor, a pályázat nyertesei (végzett hallgató és konzulense) pénzjutalomban részesültek. Koblencz Dóra Viktória oklevelét a pályázatot szintén támogató RTL Magyarország képviseletében Rényi Balázs adta át.

 

Az IAB Hungary blogján interjúkat lehet olvasni a nyertesekkel: https://iab.hu/cimke/szakdolgozat/

 

 

A zsűriről

A pályaművek értékelésében részt vettek:

a szponzorok részéről

• Kovács Péter (Google),

• Török Dia (GroupM),

• Néz Kata (OMG),

az IAB elnökség részéről

• Sopov István (Adaptive Media, IAB Elnök),

• Papliczky Pál ügyvezető,

• Kenessey Adrien (Telex, az IAB Oktatási munkacsoport tagja),

valamint

• Szerényi Szabolcs kommunikációs szakértő,

• Dr. Bíró-Szigeti Szilvia (EMOK).

 

Indul a 2022-es pályázat

Az IAB Hungary, mint a digitális reklámipar szakmai szervezete, az Atmedia, a GroupM Akadémia és az OMD támogatásával szakdolgozati pályázatot hirdet a felsőoktatásban végzett hallgatók számára.

 

Pályázni bármely hazai vagy EU/társult országban szerzett dolgozattal lehet, amelyet 2021. augusztus 1. és 2022. július 31. között védett meg a szerzője. Pályázni lehet alapszakos és mesterszakos szakdolgozattal is.

 

 

A pályázat feltételei:

– sikeresen letett záróvizsga (legalább jó minősítésű diplomával)

– digitális marketinggel foglalkozó szakdolgozat

– kitöltött jelentkezési lap

 

Jelentkezés: https://iab.hu/legjobb-szakdolgozat-a-digitalis-marketingrol/

 

A pályázat határideje: 2022. november 30.

 

Eredményhirdetésre a bírálatokat követően, várhatóan 2023. márciusában kerül sor.