Synergon: üzleti intelligencia megoldások fogyasztási-cikk gyártóknak

Kovács Attila, 2001. február 14. 12:22
A Synergon Informatikai Rt. konferenciát rendezett február 13-án, az üzleti intelligencia megoldásokról a fogyasztási cikkeket gyártó vállalati szegmens (FMCG) számára.
A cég üzleti intelligencia megoldásaival a fogyasztói szokásokról és a gyártó kereskedelmi partnereiről szóló információkat kívánja összegyűjteni és felhasználni azokat a marketing, az értékesítés, a partnertámogatási tevékenységen keresztül egészen a hosszú távú stratégiai és pénzügyi tervezésig. Megoldásait a kategória-menedzsment, a döntéstámogatás és a hatékony ügyfélkezelés területein keresztül nyújtja. Az előadók gyakorlati példákat ismertettek a fenti állítások alátámasztására.

A Gfk Hungária Piackutató Intézet előadója ismertetése szerint a gazdaság számadatainak vizsgálata azt mutatja, a GDP növekedése még nem a magyar háztartásokban csapódik le. Az ECR Magyarország képviselője kategória-menedzsment tanulmányt ismertetett, ezt követte a Podravka ügyfélmenedzsment tanulmányáról szóló előadás. További példákat is hallhatott a mintegy ötven résztvevő, így a JDA-Fieldforce üzleti polcgazdálkodási megoldásról (www.fieldforce.com ), valamint adatelemzési feladatokról és megoldásokról a Dreher Sörgyárak Rt. tapasztalatai alapján (www.dreher.hu ). A napot a Synergon jövedelemtervezési bemutatója zárta (www.synergon.hu ).