Avaya: szerződés 2 millió hangpostafiók kezelésére

, 2001. február 15. 18:41
Az Avaya négyéves időtartamra szóló, több millió dollár értékű outsourcing megállapodást kötött a világ egyik legnagyobb kommunikációs szolgáltatójával, az SBC Communications Inc.-vel beszédcélú üzenetkezelői szolgáltatások átfogó biztosítására lakossági és az üzleti ügyfelek számára az Ameritech, az SBC tagvállalata által kiszolgált területen.
A megállapodás az Avaya önálló működésének egyik eddigi legnagyobb outsourcing szerződése. A szerződés hosszú üzleti múltra visszatekintő kapcsolat alapján született. Az Avaya kezelte korábban az Ameritech beszédcélú üzenetkezelői szolgáltatásait. A szerződés több mint 2 millió lakossági és üzleti hangposta kezelésére terjed ki, mely szolgáltatásokat az Ameritech-ügyfelek veszik igénybe Illinois, Indiana, Michigan, Ohio és Wisconsin államokban. A szerződés szerint az Avayának kell biztosítania az Ameritech-ügyfeleknek nyújtandó segélyvonal call center oldali támogatását, a hangposta-szolgáltatáshoz kapcsolódó áthelyezéseket, bővítéseket és cseréket.