Matávnet: szerkezeti változás után

Kovács Attila, 2001. február 22. 16:15
Nagy változáson ment át, három üzletágat (lakossági, tartalom, vállalati) hozott létre a Magyarországon és a régióban egyaránt az internet elterjedésének gyorsítását célzó Matávnet.
Az eredményeket és a terveket Drajkó László és az üzletágak vezetői (Krecz Tibor – tartalom, Héjjas Gábor – vállalati) ismertették a cég február 21-i sajtótájékoztatóján. A lakossági szolgáltatások üzletágnak még nincs igazgatója.

Az idén jelentős növekedésben reménykedő internetszolgáltató a múlt évben közel 3,7 milliárd forint árbevételt és 912 millió forint negatív eredményt realizált. A Matávnet februártól 25%-kal csökkentette a legtöbb előfizető (33%) által használt Hobbi csomag árát, elindította a kifejezetten a lakossági piacra szánt szélessávú kapcsolat, az ADSL Otthon csomag értékesítését, az üzleti felhasználók számára bemutatta a Matávnet Adatpark kolokációs központ, amely osztott és dedikált szerverbérletet, szerverelhelyezést és e-commerce alkalmazásokat kínál a cég újonnan felépült internetes adatközpontjában; márciusban pedig várható a Matávnet ADSL üzleti csomagjának a bevezetése. Továbbá a cég tervezi, hogy a MatávKábelTV Kft. infrastruktúráján, kábeltelevíziós hálózaton is nyújt majd internetszolgáltatást.