A névjegykártya mindenki számára elengedhetetlen az üzleti életben. Akár üzletkötő vagy, akár vállalkozó, minden esetben szükséged lesz rá. Mai cikkünkben mutatunk pár érdekességet, melyek segítségével egyedi lehet a névjegyed. Ha érdekel, akkor tarts velünk!
Fontos a jó benyomás
A névjegykártya többről szól, mint pusztán információátadásról. Ha kellően megnyerő designnal rendelkező darabot állítunk össze, akkor azzal kitűnő első benyomást kelthetünk. Az üzleti kapcsolatok kialakítása során pedig elengedhetetlen ez a mozzanat.
A névjegyek esetében nem csak a hagyományos papíralapú verziókban gondolkodhatsz. A CardInMove blogbejegyzésében megismerheted az NFC névjegykártyák működését, így tágabb betekintést kaphatsz ebbe az izgalmas témakörbe.
Ha mégis a tradicionális papír változatok mellett döntenél, az sem probléma. Hiszen ezen névjegyekből is ki lehet hozni a maximumot. Vannak olyan sablonok, melyekből ki tudsz indulni, és lehetőséged van ötleteket meríteni.
Azonban mindenképpen azt javasoljuk, hogy ezeket ne végső megoldásként alkalmazd, hiszen fontos belevinni egy kis egyediséget a történetbe. Így lehetsz majd önazonos a tárgyalások, illetve a bemutatkozások során, illetve így adhatod át az általad képviselt értékeket.
Ne legyen zsúfolt!
Ahhoz, hogy a névjegykártyád ne keltsen zsúfolt hatást, törekedj arra, hogy csak a legfontosabb információk szerepeljenek rajta. Hiszen ha szellősebben, átláthatóbban látszódnak rajtuk az adatok, akkor könnyebb kiszűrni az információkat.
Ezek között a telefonszámunk, illetve az e-mail-címünk minden esetben szerepeljen annak érdekében, hogy megkönnyítsük a jövőbeli kapcsolatfelvételt a partnerrel. Egy telefonbeszélgetés vagy egy e-mail váltás során pedig minden egyéb tudnivalót megoszthatunk, ami esetleg már nem fért rá a névjegyre.
Továbbá minden esetben célszerű megjeleníteni a névjegykártyánkon a weboldalunkat, illetve a fizikai címünket is, amennyiben nem online vállalkozást képviselünk, és rendelkezünk ilyennel. Szintén fontos lehet a közösségi oldalaink elérhetősége, hiszen ezen felületeken is számos leendő ügyféllel kapcsolatba léphetünk.
Azonban ennél többet semmiképpen nem érdemes belesűríteni a névjegyen szereplő tartalomba, hiszen akkor már nem fogja elérni a célját, amire alkalmazni szeretnénk.
Gondolkodj a partnered fejével!
Fontos megjegyezni, hogy a névjegykártyát nem magunknak készítjük, így mindenképpen célszerű beleképzelni magunkat leendő partnereink helyébe. Ők vajon mire kíváncsiak, mit szeretnének látni? Milyen információk szükségesek számukra? Érdemes feltenni magunknak ezeket a kérdéseket, és elgondolkodni ezen témák mentén.
Hiszen ha tudunk magunknak felírni erre körülbelüli válaszokat, akkor máris sokkal egyszerűbb dolgunk van a névjegyünk megalkotásánál. Így pedig nagyobb esélyünk lesz arra, hogy megfelelő kommunikációval jussunk el a vágyott ügyfelekhez. Alakítsd ki te is a névjegykártyádat átgondoltan, és légy sikeres az üzletkötésben!