Adminisztrációs és irodai munkák Budapesten és környékén

forrás: Prím Online, 2023. március 1. 20:51

Az irodai munkák sok munkakereső számára jelentik a jolly joker lehetőséget, hiszen a cég profiljától függően, legyen szó akár műszaki, kereskedelmi vagy oktatási tevékenységet folytató szervezetről, egy jó irodistára mindig szükség van. 

Személyi asszisztens

 

Az irodai munkának több fajtája létezik, egyik ezek közül, ahogyan a BudapestAllas oldalán, a budapestallas.hu portálon is látható, a személyi titkár vagy asszisztens.  
 


 

Ebben a munkakörben elsődlegesen az általános adminisztrációs és szervezési feladatokat kell ellátni, valamint döntés-előkészítési anyagokat, prezentációkat kell készíteni. Akik szeretik a nyüzsgést, azoknak jó hír, hogy szakmai utazásokon is részt lehet venni, de találkozókat és megbeszéléseket is kell szervezni. 

 

Mindezek megtételéhez elengedhetetlen a jó kommunikációs készség és a legalább középfokú végzettség (érettségi). Számítógépen sokat kell dolgozni, ezért a Microsoft irodai programját magas szinten kell ismerni. Felvételnél előnyt jelent a korábbi hasonló munkatapasztalat.

 

A versenyképes fizetés mellett extra juttatásként kapunk céges autót és telefont is.

 

Irodai adminisztrátor

 

Az adminisztrátorok feladata cégenként eltérő lehet, de a közös bennük, hogy a vállalkozás adatait jegyzik fel és kezelik. A modernizáció következtében egyre több mindent tudunk számítógépek automatizálására bízni, de maradtak olyan területek, ami személyes jelenlétet igényel. Ilyen például a beérkező postai és digitális dokumentumok előkészítése: levélbontás, szortírozás, vonalkód felragasztás, szkennelés, archiválás. Továbbá az informatikai rendszerből kinyert adatok számítógépen történő ellenőrzése, kiegészítése, javítása és jóváhagyása is ebbe a munkakörbe tartozik. A kimenő postai küldemények előkészítése (nyomtatás, borítékolás, szortírozás, ellenőrzés) és kimutatások készítése is lehet egy irodai adminisztrátor feladata.

 

A munkakör elvégzéséhez minimum középfokú végzettség szükséges (érettségi) és megfelelő számítógépes ismeretek különösen a Microsoft Excel és a Word tekintetében. Előnyt jelent a felvételben a hasonló, adminisztrációban vagy adatrögzítésben szerzett munkatapasztalat. 

 

Mindezekért cserébe versenyképes juttatási csomagot és szakmai fejlődést biztosítanak az új munkavállalók részére.

 

Adatrögzítő

 

Hogy pontosan milyen adatokat kell rögzíteni függ attól, hogy milyen cégről vagy vállalkozásról van szó. Például egy könyvelő cég esetében az adatrögzítő besegít a szállító és vevő számlák, a kassza, a banki adatok könyvelésében, egyezteti az átvezetési és a főkönyvi számlákat, valamint részt vesz a havi zárásban is. 

 

A munkára jelentkezés előfeltétele a könyvelői gyakorlat vagy végzettség, jó hír, hogy  legtöbb esetben kezdőként is el lehet helyezkedni. 

 

Az irodai munkák közös jellemzője, hogy bírni kell ezt a munkastílust, amibe időnként a monotonitás is beletartozik. Előnye a kiszámítható munkarend, a szabad hétvégék és a kevés túlóra.

 

Látható tehát, hogy számtalan lehetőség akad irodai állás megszerzésére, csak jó helyen kell keresni!