British Airways – új arculat, egyszerűbb jegyfoglalás

Kollár Csaba, 2001. március 19. 23:05
A British Airways most tart a felénél annak a felmérésnek, melyben azt vizsgálják, hogy hogyan lehetne még komfortosabbá és kényelmesebbé tenni a website-on keresztül történő jegyvásárlást.
Ugyan még csak a felmérés tart, de a http://www.britishairways.com/ site-ot már most átalakították, így az eddiginél egyszerűbb áttekinthetőség, gyorsabb kezelhetőség várja a virtuális látogatókat. John Mornement, az e-commerce műveletek vezetője nyilatkozatában kiemeli, hogy “rá kellett jönnünk, hogy egy site arculatát időről időre meg kell változtatni, és igazodni kell a fogyasztók változó igényeihez”. A British Airways februárban nyilvánosságra hozott adatai szerint 100 millió BGP-t kíván költeni e-commerce stratégiájának fejlesztésére. A légitársaság nem csak repülőjegyek foglalására gondol az e-commerce stratégiájában, hanem olyan komplex szolgáltatásra, amelyben a jegyfoglalás mellett, hotelszoba foglalásra, gépkocsi kölcsönzésre és más utazási szolgáltatások igénybevételére is lehetőség adódik. A tervek szerint a site mostani látogatottsági számát szeretnék megtízszerezni, és életstílus, valamint információforrás portálkánt is funkcionálni kíván.