Cisco-Matávnet-Laurel: 4 lépcsős közös internetevolúciós program kicsiknek

Kovács Attila, 2001. április 17. 18:08
A Cisco Systems a Matávnettel és a Laurel Kft.-vel együttműködve Internetevolúció néven 10 hetes kampányt indított el, amelynek célja a hazai kis- és közepes méretű cégeknek az internetfelhasználás, illetve az internetben rejlő üzleti lehetőségek kiaknázása felé való irányítása.
Az április 17-én Budapesten, a Matáv-székházban ezt beharangozó közös sajtótájékoztatón az is elhangzott, hogy a „hármak” konkrét megoldáscsomagokkal is állnak az érdeklődő cégek rendelkezésére. Az ország eddigi legnagyobb internetes kampánya során ún. „egymegállós” kiszolgálást biztosítanak a konkrét érdeklődőknek, akik az első lépcsőben korlátlan interneteléréshez, e-mail használathoz juthatnak, a második lépcsőben saját weboldalukat készíthetik el, a harmadik és negyedik szinten pedig lehetővé válik az elektronikus kereskedelem, illetve az illető cég teljes tevékenysége és a vállalati folyamatok az internetre helyeződnek át, létrejön az elektronikus üzletvitel. A Cisco a különböző szinteken más-más teljesítményű hálózati eszközöket (routereket, tűzfalat, letöltésgyorsítót) ajánl. A Laurel a 3. és 4. lépcsőhöz az általa összeállított Store-Wizard programcsomaggal az alaptól egészen az összetett, integrált b2b e-kereskedelmi rendszerekig kínál megoldást. A Matávnet a termékeket a komplett termék- és szolgáltatáscsomagok részeként értékesíti.

A 70 millió forintosra tervezett kampány első részeként 22 ezer cég kap direct mailt, aminek eredményeként a „hármak” várakozásai szerint mintegy 400-600 kis- és közepes vállalatot segíthetnek az internetre. A kampány második szakaszát őszre tervezik, ebben a szakaszban az együttműködők arra fektetnek majd hangsúlyt, hogy az internet világában már elindult cégek teljesen integrált ügyviteli rendszert építhessenek ki.

További információ: www.interrnetevolucio.hu, illetve a 06-80-42-00-42 zöld számon.