Pivotal CRM rendszer a KPMG-nél

, 2001. július 10. 11:23
A London Logic & Partners (LLP) Budapest együttműködési megállapodást kötött a KPMG-vel, a Pivotal eRelationship 2000 technikai támogatására, illetve testreszabására.
A Pivotal eRelationship 2000 vezető CRM rendszer, amely lehetővé teszi a vállalatok számára a hosszú távú és erős partnerkapcsolatok kialakítását. "A Pivotal eRelationship 2000 célja, hogy a munkafolyamatok szervezettebbek, proaktívabbak és informatívabbak legyenek a munkatársak, beleértve a külső és belső értékesítési, marketing, telemarketing, logisztikai és ügyfélkapcsolatokkal foglalkozó alkalmazottakat is.

A KPMG Magyarországon a Pivotal CRM rendszerének, az eRelationship 2000-nek bevezetése mellett döntött azért, hogy jobban rálásson és ellenőrzése alatt tudja tartani az értékesítési és marketing tevékenységeket. Az értékesítés és marketing területén a Pivotal elsősorban az üzleti és értékesítési lehetőségek felkutatását, minősítését és menedzselését segíti elő. A Pivotal integrált része a KPMG menedzsment-információs rendszerének, jelenleg az értékesítés, illetve a kapcsolattartók tevékenységeiről szóló riportok készítésére használják.