Dinamikus növekedési ütem a Kirowskinál

, 2001. július 26. 19:14
A mind a mai napig az alapítók és a menedzsment 100%-os tulajdonában lévő Kirowski Kft., saját terveit is túlteljesítve, 2001 első fél évében 345 millió forintra növelte forgalmát.
(Az alapítása óta folyamatosan nyereséges, piacvezető cég auditált árbevétele a teljes tavalyi évben 225 millió forint volt.) A forgalom növekedésének dinamikája jóval meghaladta a piac terjedelmének – éves szinten a becslések szerint hozzávetőleg 30%-os – bővülési ütemét.

A Kirowski a 2000-es évet 17 emberrel kezdte, az idei esztendő közepére a létszám elérte a 80 főt. Az internetes generáció legjobbjai és sokéves tapasztalattal rendelkező senior szakemberek is csatlakoztak az időközben 1000 négyzetméteres új irodába költözött céghez – tanácsadói, projektmenedzseri, fejlesztői, design- és kreatív területeken egyaránt.

A Kirowski fontosabb magyarországi projektjei 2001 első hat hónapjában: az Axelero vállalati weboldala (www.axelero.hu), a Coca-Cola vállalati weboldala (www.coca-cola.hu), promóciós (www.nyaribetuveto.hu) és eseménysite-jai (www.ccbh.hu, www.dhbp.hu), a Conoco vállalati weboldala (www.conoco.hu), az OTP Bank vállalati portáljának kis- és középvállalkozói szekciója (www.otpbank.hu/kkv) és Junior aloldalai (www.otpbank.hu/junior), a Renault új oldalai (http://alkotni.renault.hu, http://tervezz.renault.hu ), a vezető autósportál (www.vezess.hu), valamint több tucat sikeres és innovatív online kampány. A budapesti székhelyű cég nem csak helyi fejlesztésekre koncentrál: megrendelőinek internetes jelenlétet biztosít a kelet-közép-európai régió több országában is (pl. www.coca-cola.sk és www.coca-cola.cz).