A Cisco Systems új szervezeti struktúrát hoz létre

Kovács Attila, 2001. augusztus 28. 19:28
A Cisco Systems bejelentette, hogy tizenegy technológiai csoport váltja fel az üzletági szerkezetet: kitörési stratégiájának és hatpontos üzleti tervének következő lépéseként a Cisco Systems számos szervezeti változást hajt végre annak érdekében, hogy hatékonyabban összpontosíthasson az ügyfelek változó igényeire, valamint a cég által a konszolidálódó kommunikációs piacon nyújtott üzleti előnyökre.
A változások részeként a meglévő üzletági struktúrát központi technológiai és marketingrészleg köré szervezik. Az új mérnöki szervezet 11 új technológiai csoportból épül fel, a marketingrészleg feladata pedig, hogy bemutassa a Cisco által kínált technológiai megoldásokat.

„A változások hátterében ügyfeleink igényei, valamint a piac átalakulása révén jelentkező lehetőségek állnak. Üzletági struktúránk nagyon jól szolgált bennünket a múltban, amikor a vevői szegmensek és a termékekkel szemben támasztott követelmények igen különbözőek voltak. Mára ezek a különbségek elmosódtak. A Cisco abban az egyedülálló helyzetben van, hogy az iparág legszélesebb, konzisztens architektúrára épülő termékcsaládját kínálja, melyet úgy alakítottunk ki, hogy hozzájáruljon ügyfeleink termelékenység- és nyereségességnövekedéséhez” - jelentette ki John Chambers, a Cisco Systems elnök-vezérigazgatója. „Olyan időpontban kezdünk hozzá e változtatások végrehajtásához, amikor a piaci stabilizálódás jelei mutatkoznak. Bár a jövőt nem jósolhatjuk meg, a negyedév első heteinek megrendelései összhangban vannak a negyedik negyedévi eredmények közzétételekor megfogalmazott várakozásainkkal.”