System Access-HP: kibővített, ügyfélközpontú banki megoldások

forrás: Prim Online forrás: Prim Online, 2001. szeptember 8. 10:00
A System Access stratégiai szövetség létrehozását jelentette be a Hewlett-Packard Companyvel. A két vállalat egyetértési nyilatkozatot írt alá, amellyel hivatalossá tették a banki megoldások szállítására vonatkozó együttműködési megállapodásukat.
A HP és a System Access közös célja az, hogy kielégítsék a pénzintézetek sürgető igényeit az end-to-end, ügyfélközpontú banki megoldások megvalósítása terén. A két cég együttesen fogja piacra vinni és értékesíteni a System Access univerzális banki megoldást kínáló netSYMBOLS szoftverét, amely front-to-back e-business infrastruktúrát és ügyfélkapcsolat-kezelési funkcionalitást biztosít a pénzügyi szolgáltatások több csatornán át történő, ügyfélközpontú szállításának támogatására. A két vállalat összefogása az egész világra kiterjed, tevékenységük során elsősorban a közép- és nagyméretű bankokra fognak koncentrálni, beleértve az országos és regionális vezető pénzintézeteket, valamint a multinacionális szervezeteket. A szövetség az univerzális bankokat veszi célba a globális piacon, kezdetben Közép- és Kelet-Európára, a Közel-Keletre, Afrikára és Ázsiára összpontosítva erőit.

A System Access netSYMBOLS megoldását, amely a HP-UX és a HP NetServer platformokon is működik, a HP szoftvertermékeinek széles skálájával támogatja, amelyek biztosítják a kritikus fontosságú feladatokhoz az infrastruktúrát, és támogatják a nyitott és skálázható technológiai architektúrát. Emellett a HP OpenView megoldása biztosítja az elektronikus szolgáltatások kezelését, az információkezelést és az end-to-end tranzakciókezelést - mindezt egy csomagban. A HP mindezen túl konzultációs és projektirányítási szolgáltatásokat is kínál a tanácsadó részlegén, a Hewlett-Packard Consultingon (HPC) keresztül.

A System Access magyarországi referenciái az ÁÉB és az Erste Bank.