A recesszióban is sikeres az Avaya

Kovács Attila, 2001. szeptember 26. 17:11
Az egyéves Avaya jövedelmezőképességét bizonyítja, hogy mind a három elmúlt negyedévben nyereséges volt a cég - hangzott el az Avaya Magyarország szeptember 26-án tartott sajttájékoztatóján. A jelenleg 120 főt foglalkozató kft. létszáma tovább növekszik, a budapesti regionális szakmai központ (Center of Excellence) és oktatóközpont (Avaya University) mellett a jövőben a fővárosi iroda ad otthont a 25 fős regionális szervizközpontnak is. További bejelentések:
Az Avaya és az IBM Global Service megállapodtak, közösen fejlesztenek nagyvállalatoknak új generációs kommunikációs menedzsment és ügyfélkapcsolati megoldásokat. Az egyesített kommunikációs termékajánlat részeként az Avaya bejelentette, megállapodott a Lotus céggel: közösen kidolgozzák a Unified Messenger üzenetkezelő Notes-kompatibilis változatát.

A Network Alchemy hang- és adathálózati termék továbbfejlesztéseként megjelenik a piacon a kis- és középvállalkozások számára pozícionált új IP-telefonos hálózati kommunikációs megoldás, az IP Office.

Pályázatot követően az Avaya Definity kommunikációs szerverre épített komplett ügyfélkapcsolat-menedzsment (CRM) rendszert szállít az Országos Nyugdíjbiztosítási Főigazgatóságra. A mintegy 49 millió forint értékű rendszer továbbá Elite szoftvercsomagot, Conversant IVR (automatikus tároló) és - valamennyi hívást folyamatosan tároló - NICE hangrögzítő rendszert is tartalmaz.

A General Electric Energy Services magyarországi irodájának a napokban szállított az Avaya egy 40 felhasználós IP 600 típusú telefonközpontot.

Az Avaya Magyarország két új munkatársa: Varga György vezető termékmenedzser (CRM, call center) és Szabó Zoltán termékmenedzser (adatkommunikációs eszközök).