R&R Software-IBM: integrált e-kereskedelmi megoldás a Brau Unionnál

Kovács Attila, 2001. november 8. 16:49
Rövid idő, 80 nap alatt IBM WebSphere alapú, B2B elektronikus kereskedelmi megoldást helyezett üzembe a Brau Union Hungária Sörgyárak Rt-nél az R & R Software Rt. A három cég november 8-i közös sajtótájékoztatóján azt is közölték, hogy a sikeres bevezetés révén a Braunál 24-órás lett a partnerek elérése, új és korszerű megrendelési szolgáltatásokat tudnak a megrendelők részére biztosítani, új szolgáltatások, például saját vevői folyószámlába való bármikori betekintés megvalósítása vált lehetővé, megteremtődtek a személyre szóló ajánlatok, egyszerűsödött az ügyfélszolgálati rendszer, megvalósul a széles termékkínálat bemutatása.
A Brau Unionnál bevezetett e-commerce rendszer alapját az R &R Software Rt. FusionR iEC nevű programterméke adja. A megoldás az IBM WebSphere és DB2 technológiáján, valamint olyan nyílt iparági szabványokon nyugszik, mint a Java, illetve az XML. Fóris Zoltán, aki az IBM Magyarország képviseletében volt jelen, kiemelte, a Braunál elkészült e-commerce megoldás sikerében szerepet játszik több tényező: a megoldás „célközönsége” a kereskedelmi lánc (viszonteladók, kereskedők), a kivitelezés professzionális.

A Brau Union képviseletében László Attila elmondta, cél, hogy 2002 végére a gyárnak feladott megrendelések (tranzakciók) 30 százaléka az elektronikus kereskedelmi rendszeren kerüljön lebonyolításra.

A sajtótájékoztatón „bemutatkozó” most 10 (!) éves R & R Software cégről a következőket közölték: a cég forgalma 2000-ben mintegy 1 milliárd forint volt, az eredmény a múlt évben 200 millió forintot tett ki. A cég alaptevékenysége: vállalatirányítási rendszerek, e-business megoldások, ügyfélszolgálati rendszerek szállítása, bevezetése. A FusionR-t a Braunál IBM AS/400 hardver platformra vezették be.