A Montana-Bross Holding együttműködésének eredménye: digitális titkárnő

forrás: Prim Online forrás: Prim Online, 2001. december 10. 12:14
Egy teljesen egyedi fejlesztést végzett a Montana Rt.: vállalta a Bross Rt. megbízóinak és azok ügyfeleinek kiszolgálására szánt, call center által támogatott, központi titkársági funkciókat ellátó integrált szolgáltató rendszer megvalósítását, továbbá az ehhez szükséges hardverek szállítását és szoftverek kifejlesztését.
A „Bross Telecenter” elnevezésű rendszer alapját a Montana által fejlesztett MonDoc elnevezésű általános integrált irodai keretrendszer és a Globaltelecom Bt. mint alvállalkozó által szállított Avaya Alchemy termékcsalád ArgentBranch nevű hardver alkotja. A rendszer célja, hogy kisebb cégek és azok ügyfelei részére biztosítson titkársági funkciókat. A Globaltelecom Bt. fejlesztette az Avaya intelligens telefonközpont és az informatikai rendszer közötti kommunikációs csatolófelületet, valamint a call center híváskezelését lebonyolító funkciókat.

Az optimális és költséghatékony munka elvégzése érdekében a Montana előbb elkészítette a Bross üzleti koncepciójának megfelelő rendszer teljes körű felmérését.

A call center ISDN számokon hívható. Minden megbízóhoz tartozik egy telefonszám, amit a megbízó ügyfelei a call center felhívásakor használhatnak. A megbízók egymástól teljesen független cégek, amelyek a Bross központilag létrehozott titkárságának szolgáltatásait díjazás ellenében veszik igénybe. Működik egy ún. közös telefonszám is, ami leginkább a potenciális ügyfelek szolgálatába áll, de természetesen a rendszert más használók is hívhatják. Minden megbízónak van egy PIN kódja, amellyel azonosíthatják magukat a rendszerbe való belépéskor. A rendszer innen tudja, hogy Megbízó, vagy Ügyfél volt a hívó.

A titkárnői rendszer működése