Nagy tudású CRM kisvállalatoknak

, 2002. február 5. 12:35
Magyarországon a napokban mutatták be a WinPhone Mini Call Centert, amely a kis- és középméretű vállalkozások ideális eszköze. Európa-szerte mintegy két és fél millióan használják a megoldást, s elérhető ára, a nagy rendszereket megközelítő funkcionalitása, egyszerű használhatósága révén a hazai piaci sikerekre is bizton számíthat a forgalmazó Euronet Informatika Rt.
Sokat beszélnek arról, hogy az ügyfelek megnyerésén kívül a megtartásuk is elengedhetetlen egy vállalat hosszú távú sikerhez, s az ezzel kapcsolatos feladatokat, folyamatokat "kézi módszerekkel" nehéz hatékonyan kezelni. A CRM - avagy ügyfélkapcsolat-kezelő - megoldások az informatika és a távközlés eszköztárának felhasználásával nyújtanak segítséget. Egyre több kisvállalat - utazási irodák, gépjármű-forgalmazók, kis- és nagykereskedők, szállítmányozók, kiadók és még folytathatnánk a sort - érzi a piac szorítását, számukra tehet jó szolgálatot a WinPhone Mini Call Center.

Sas Tibor, az Euronet Rt. kereskedelmi igazgatója elmondta, hogy a cég portfóliójában több CRM-rendszer szerepel, így minden ügyfél számára megtalálják az ideális megoldást. A Genesys a világ legelterjedtebb contactcenter-szoftvere, amely nagy- és középvállalati verzióval is rendelkezik. Szintén a nagyvállalati kör számára ajánlják a rendkívül erős kommunikációs háttérrel rendelkező FrontLine-t, az IBM megoldását, az angol Onyx pedig tisztán CRM-rendszer. Ezeket egészíti ki az Euronet termékkínálatának legújabb eleme, a kis- és középvállalatok igényeit kielégítő WinPhone.

A WinPhone szolgáltatásai és legfontosabb előnyei: számítógépes híváskezdeményezés, automatikus hívásirányítás (ACD), automatikus válaszadórendszer (Auto Attendant, IVR), telefonköltség-optimalizáló (LCR), számítógép-telefon integráció (CTI), egységes telefon-, fax-, web- SMS- és e-mail kezelés (Unified Messaging), számítógépes jelenléti ív (Time Control), netpartner-nyilvántartás (Buddy List), automatikus hívássoroló (Power Dialer), csoportos bejövőhívás-irányítás (Group ACD), szakértelem szerinti bejövőhívás-irányítás (Skill Based Routing ACD), felügyeleti funkció (Supervisor), adathálózaton történő telefonálás (VoIP), alacsony ár

Általános jellemzők:

magyar nyelvű kezelőfelület és menürendszer, Internet Explorer- és Outlook-integráció, teljes körű callcenter-szolgáltatások, moduláris felépítés, számítógép-telefon integráció, a kommunikációs csatornák egységes kezelése (telefon, fax, e-mail, chat, SMS, web, videó), kompatibilitás a már kialakított infrastruktúrával, adathálózaton történő telefonálás (VoIP)