Hét téma a felhasználók számára értékes megközelítésben

forrás: Prim Online forrás: Prim Online, 2002. február 7. 18:01
Business Online Tanácsadó Füzetek címmel új kiadványt (előreláthatóan félév-könyvet) indított útjára a Prím Média. Az idén hetedik évfolyamába lépő üzleti-informatikai magazin, a Business Online, elmúlt félévi megoldás-mellékletének legjava, valamint a szerkesztés és integráció során összegyűjtött új adathalmaz rendeződött táblázatokba és egy 164 oldalas kötetbe, s ennek eredménye a Business Online Tanácsadó Füzetek első kötete, amely az Üzleti informatikai megoldások 2001 címet viseli.

A kiadvány hét témát ölel fel. Egyebek mellett az ügyfélközpontúvá vált üzleti világ legfontosabb eszközeivel, az operatív és analitikus CRM megoldásokkal és a vállalatirányítás informatikai támogatása alappillérének számító integrált rendszerekkel (ERP, MRP), valamint az elsősorban kis- és középvállalatok számára kínált integrált ügyviteli megoldásokkal foglalkozik.

A kiadvány közli a Netsurvey által – a Business Online felkérésére –végzett internetes piackutatás eredményét, és mivel ez azt mutatja, hogy a kis- és középvállalkozások számára vonzóak az alkalmazásszolgáltatás hagyományos és internetes megoldásokat kínáló “alakzatai”, így ezek is helyet kaptak a Business Online Tanácsadó Füzetek első kötetében. Az újabb keletű vezetési módszerek közé sorolható, idehaza is angol nevén ismertté vált Balance Scorecard (BSC), vagyis a kiegyensúlyozott teljesítménymutatók projektinformációi is a kötet tárgya, és végül ezek felépítését és működtetését támogató informatikai megoldások bemutatása és a megvalósult projektekből levonható tanulságok után, néhány – a témákhoz szorosan nem, de az üzleti informatika világához mégiscsak hozzáilleszthető – esettanulmány zárja a sort.

Az egyes területeket érintő piackutatási eredményeket rövid témabevezetők követik. Ezután a már projektszinten is alkalmazott eszközökről, illetve a szállítók, bevezetők és az implementálást megelőző és alatti tanácsadást végző vállalkozások projektjeiről készült, a felhasználók számára fontos információkat összefoglaló táblázatok következnek, majd a tematikusan kapcsolódó, a bevezetések tapasztalatait összefoglaló esettanulmányok zárják a sort.

A várhatóan évente 2 alkalommal megjelenő sorozat tervezett témáiról március második felétől a Prím Kiadó a www.prim.hu/tanacsado webcímen mind az összeállításokban szerepelni kívánókat, mind a készülő kiadvány után érdeklődőket folyamatosan tájékoztatja.

A Business Online Tanácsadó Füzetek 1. kötete a www.prim.hu/tanacsado webcímen keresztül, a Prím Kiadónál faxon és levélben, valamint a Computer Books-nál egyaránt megrendelhető.

Bővebb információ: Fekete Gizella (gfekete@prim.hu, tel: 248-3230)