Új, minőségi CRM szolgáltatások a magyar piacon

forrás: Prim Online forrás: Prim Online, 2002. június 3. 21:19
A United Transfer és a Selligent stratégiai szövetséget kötött, ezáltal a United Transfer új, az egész termék-életciklust lefedő minőségi ’customer relationship management’ (CRM) megoldást kínál magyarországi ügyfelei számára. A megállapodás eredményeként a United Transfer a Selligent termékek kizárólagos magyarországi forgalmazója lett.
A United Transfer sajtóközleménye szerint a minden igényt kielégítő rendszer segítségével jelentősen leegyszerűsödik a vállalati adatfolyam kezelése. A sales- és marketingadatok áttekinthetőbbé válnak, így a rendszer használói számára a B2B, a pénzügyi szolgáltatások vagy az e-commerce területein túl egyedi esetekben is a legmagasabb szintű vásárlói elvárások teljesítését teszi lehetővé.

A Selligent CRM megoldása - három fő területre koncentrál: sales, marketing és ügyfélszolgálat – szerves részévé válik a United Transfer saját fejlesztésű úgynevezett Triple-A koncepciójának. A United Transfer szakemberei szerint az adattárház-használat, az üzleti intelligencia és a CRM együttes használata elengedhetetlen. A koncepció segítségével egyszerűen modellezhető, hogyan hasznosíthatók eredményesebben a vevői információk. Az adattárház technológia lehetővé teszi a vevői adatok elérését (access), azok elemzését (analysis) illetve a beavatkozást (inter-act).