CVO Group: 78%-os bevételnövekedés

forrás: Prim Online forrás: Prim Online, 2002. július 30. 09:40
A budapesti székhelyű CVO Group (www.cvogroup.com), Közép- és Kelet-Európa vezető integrált munkaerő-közvetítési szolgáltatásokat nyújtó vállalata – a munkaerőpiac általános visszaesése ellenére-, 964.000 Euro bevételt könyvelhet el az első félévben, mely 78%-os növekedést jelent az előző év hasonló időszakához képest. A 2002. első féléves eredmények a 2001-es év második félévi eredményeit 35%-kal szárnyalják túl.
Folyamatos növekedés jellemzi a CVO Group ügyfélközpontú szolgáltatási modelljét, mely három termék kombinálásával nyújtja integrált munkaerő-közvetítési szolgáltatásait. A CV Online, a csoport internetes toborzással foglalkozó divíziója, folytatta jó szereplését: 2002 első félévében 702.000 Euro bevételt termelt, mely 47%-kal magasabb a 2001. év hasonló adatánál. Ez a növekedés az ügyfeleknek nyújtott extra szolgáltatások megtérülésének tekinthető, hiszen a CV Online bevételei azokban az országokban növekedtek a legnagyobb mértékben, ahol nem csak hogy erős a piaci verseny, de a gazdaság visszaesése is megfigyelhető (lásd: 112%-os növekedés Csehországban, 69%-os Magyarországon és 32%-os Észtországban). A CV Online-nak 300.000 regisztrált felhasználója, 150.000 önéletrajzot tartalmazó adatbázisa és havonta több, mint 7 millió oldalletöltése van.

A csoport sikerének másik kulcsa a cég sajtóközleménye szerint a növekedését folytató, hagyományos munkaerő-kiválasztással foglalkozó Professional People divízió, mely régiószerte folyamatosan bővülő irodahálózatával juniortól középvezetői szintig foglalkozik munkaerő-kiválasztással. A 10 hónappal ezelőtt indult üzletág 2002. első félévében 262.000 Euro bevételt ért el. A Professional People szolgáltatásait a csoport technológiai szaktudása erősíti, hiszen az online adatbázis használatával a hagyományos munkaerő-kiválasztás is meggyorsítható, illetve nagyobb eséllyel található meg a megfelelő jelölt. A Professional People egyre nagyobb mértékben járul hozzá a csoport bevételeihez, 2002 első félévében már a teljes bevétel 30%-a ettől az üzletágtól származott.

Magyarországon a CV Online az előző év azonos időszakához képest 69%-kal növelte bevételeit. A www.cvonline.hu oldal 38.000 regisztrált, és körülbelül 100.000 nem regisztrált felhasználója havonta átlagosan 700.000 oldalt tölt le a cég szerveréről. A CV Online a maga 18.000 önéletrajzával –melyből 7.000 aktív és az ügyfelek számára elérhető-, a legnagyobb magyarországi önéletrajz-adatbázissal rendelkezik.