Westel: számlafizetés az interneten

forrás: Prim Online forrás: Prim Online, 2002. augusztus 13. 14:27
A Westel elsőként teszi lehetővé, hogy a havidíjas előfizetéssel rendelkező 06-30-as ügyfelek bankkártyájuk segítségével már az interneten keresztül is kiegyenlíthessék telefonszámlájukat.
A legnagyobb hazai mobilszolgáltató az internetes ügyfélszolgálaton jóideje biztosítja, hogy előfizetői a világhálón keresztül lekérdezzék szolgáltatásaik aktuális állapotát és tetszés szerint ki- illetve bekapcsolják azokat. A Westel számos internetes szolgáltatásának körét tovább bővítve, 2002. augusztus 14-től most már azt is lehetővé teszi, hogy havidíjas ügyfelei a www.westel.hu weboldalon található internetes ügyfélszolgálatra belépve, bankkártyájuk segítségével gyorsan és kényelmesen kiegyenlíthessék aktuális telefonszámlájukat.

A jelszóval történő azonosítást követően, a kiegyenlítetlen számlák befizetése menüpont kiválasztásával megjelenik az előfizetéséhez tartozó még be nem fizetett számlák listája. Az internetes számlabefizetés gombra kattintva a fizetési tranzakció menüpontban - az összeg ellenőrzése után, a bankkártya számának, azonosítójának és lejárati dátumának beírását követően - egyszerűen, a fizetés “gomb" megnyomásával a bank végrehajtja a fizetési tranzakciót és nyugtázza azt. A sikeres banki tranzakció eredményeképpen a számlázási rendszerben megjelenik a számlabefizetés, amit a következő havi számlában az elszámolási információk között a Westel az ügyfél számára feltüntet. Az online fizetéshez dombornyomott EC/MC vagy VISA bankkártya használható.