Marketing Díjat osztanak idén az Informatikai és Távközlési Marketing Fórum szervezői

Fekete Gizella, 2002. szeptember 9. 10:41
Idén is a Danubius Thermal Hotel Margitsziget ad otthont a HTE által immár hatodik alkalommal megrendezett Távközlési és Informatikai Marketing Fórumnak. A rendezvény résztvevői elsőként szerezhetnek tudomást a Fórum szervezői által Magyarországon idén első ízben meghirdetett Marketing Díj pályázat győzteséről.
A Prónay Gábor (Pro-COMpass) és Tankó Zoltán (Matáv) elnökletével zajló szeptember 18-ai rendezvény a marketing, értékesítés és vevőszolgálat területén működő szakemberek együttműködési lehetőségeinek feltárására és a kapcsolatok létrejöttének elősegítésére koncentrál. A négy szekcióban és két kerekasztal-beszélgetésbe sűrített egynapos rendezvény az elért hazai eredmények mellett a külföldi tapasztalatokra is kitér. A szekciók, illetve a kerekasztal-beszélgetések témái a következők:

Szekciók:

a.. Marketing-üzleti stratégia, piacelemzés

b.. Benchmark - marketing kommunikáció

c.. Internet-alapú szolgáltatások

d.. Távközlési szolgáltatások

Kerekasztal-beszélgetések:

a.. Ügyfélmenedzselés - ügyfélérték

b.. Fix- és mobilkommunikáció szerepe a jövő kommunikációjában

Az első kerekasztal-beszélgetés Matávtól, Crédit Suisse First Bostontól, Hírközlési Felügyelettől és a Westel Mobiltól érkező részvevői megvitatják többek között, vajon a vállalatok mennyire ismerik ügyfeleiket, illetve azok értékeit, van-e akadálya ügyfélérték-alapú kezelésüknek, s ahol nincs, ott melyek az ügyfélérték-alapú kezelésükkel kapcsolatos főbb teendők. A délutáni beszélgetés a jövő kommunikációs piacát és a vezetékes és mobilkommunikáció lehetőségeit firtatja majd a TNS Hungary, a Hírközlési Felügyelet, a Matáv Lakossági szolgáltatások üzletága, a PanTel és a Westel Mobil képviselői részvételével.